29.12.2015 21:38 - Земята Се Променя Ускорява С 12 Големи Земетресения Хит Чили Рамките На 24 Часа
Автор: zahariada Категория: Други

Последна промяна: 29.12.2015 21:42

ТЕМИ:
Земята Се ПроменяМайкъл Шнайдер

13 НОЕМВРИ 2015

активист поуст

imageЧрез Майкъл Шнайдер

Нещо странно се случва с нашата планета. През последните 30 дни, изглежда, че са били много повече "разклащане" от нормалното, а това е особено вярно по огнен пръстен. Този следобед посетих официалния сайт на САЩ геоложки проучвания, и аз открих, че Чили е бил ударен с 12 големи земетресения в рамките на последните 24 часа самостоятелно. Най-малкият е с магнитуд 4.4, и двата най-големи, така измерената величина 6.9.

Видяхме също десетки вулкани изригват наскоро, включително и невероятно опасно Mt.Попокатепетъл в Мексико. За щастие не сме виждали по-голямо бедствие, което убива хиляди хора все още, но мнозина смятат, че всичко това разклащане води до един. В допълнение, времето по целия свят продължава да се freakier и freakier. Точно днес, Йемен е бил ударен от втора специалност тропически циклон за по-малко от седмица. Всяко едно от тези странни бедствия в изолация не може да изглежда като, че голяма сделка, но когато започне въвеждането на всички парчета заедно тя започва да става ясно, че нещо наистина значимо се провежда.

Така че всички тези неща се случват, защо? Е, някои експерти сочат към слънцето. През последните години е налице огромно количество свръх за "глобалното затопляне", но истината е, че доказателствата започва да излиза, че показва, че нашето слънце може да е позиция  в период на "зимен сън" ...

Слънцето ще премине в режим "зимен сън" около 2030 г., и то вече е започнало да седоспи. На годишната среща на Кралския астрономическа общество през юли, професор Валентина Zharkova на Нортъмбрия университет във Великобритания го потвърди - слънцето ще започне своята влача се Минимална (Grand Solar Минимален) през последните 15 години. Други учени предполагаха, преди години, че тази промяна е неизбежна, но модел Zharkova му се казва, че имат почти перфектно точност.

И какво виждаме миналата зима? Това беше много студено, горчиво, че зимата постави нови записи на всички времена по цялата планета. Ето още от същата тази статия ...

Solar цикъл 24 - два цикъла, преди цикъл, който се очаква да излезе в дъното на бръщолевя Минимална - беше слаб. През 2013-14 той достига максималната си далеч под средното за страната. Междувременно екстремни студено време аномалии са настъпили по целия свят.Миналата година "полярни вихри" се блъсна в централната САЩ и Сибир като трета увисна над Атлантическия океан. Всички 50 щата на САЩ, включително Хавай, имали температури под нулата за първи път в писаната история. Снеговалеж записи бяха разделени в градове в САЩ, Канада, Италия, Нова Зеландия, Австралия, Япония и други страни. Южните американски щати и централната част на Мексико, където снегът е рядкост, имам тежък сняг, както е направил в Близкия изток.

През изминалото лято студа не позволи нагоре, с повече температурни рекорди в САЩ и редки летни снегове видян в Канада, САЩ и Китай. Птиците са мигрирали в началото на последните две години. Антарктическа морски лед постави нов рекорд през 2013 г. и тя бе съборена отново през 2014.

Ще бъде подобна този предстоящ зимата?

Трябва ли да се предвиждане на много студено и много сняг?

I са били гледане истории като тази за няколко години. Нашето Слънце е започнал да се държи много нестабилно, и все пак много малко хора обръщат внимание. Но без слънцето, животът на земята не би било възможно. Така че фактът, че гигантска огнена топка, че ние се върти около започва да действа много странно трябва да бъде огромна новина.

И това не е нещо, което учените са току-що започна да забележи. Това се случва от доста време.Например, следното е от статия на BBC, която бе публикувана миналата година ...

"Аз съм бил слънчев физик в продължение на 30 години, а аз никога не съм виждал нещо подобно това", казва Ричард Харисън, ръководител на космоса физика в Appleton лаборатория на Ръдърфорд в Оксфордшир.

Той ми показва скорошно кадри заловен от космически кораби, които са техните забележителности обучени на нашата звезда. Слънцето се показа в изискан детайл, но лицето си е странно безлични.

"Ако искате да се върнете, за да видите, когато слънцето е тази неактивна ... ти трябва да се върнем около 100 години", казва той.

Тази слънчева затишие е неразрешим учени, защото точно сега Слънцето трябва да бъде залят с активност.

Друго нещо, което много учени внимателно се наблюдава, е възможността за магнитна смяна на полюсите. Това се превърна в такава загриженост, че дори учените от НАСА се говори за това. Основен източник на новини в Обединеното кралство наскоро публикува статия, озаглавена "NASA: магнитни полюси на Земята са" превключване "с катастрофални последици за човечеството", и следващите беше най-завладяваща част от историята за мен лично ...

Брус Jakosky, Maven главен изследовател в Университета в Колорадо, Боулдър, каза, когато ключът е извършено, магнитното поле на Земята, което предотвратява опасна отскубне на Слънцето радиация, ще бъдат неутрализирани за около 200 години.

Той разкри детайлите по време на историческия изявление за това как Mars загубил 99% от своята атмосфера и океаните, които биха могли да са настанени в ранния жизнен.

Г-н Jakosky обясни, че Марс е бил взривен от слънчеви ветрове, които го бяха лишени от своята атмосфера, в продължение на милиарди години от началото на нашата слънчева система.

Той каза: "Когато полярната смяна се случва на Земята няма да има магнитно поле в продължение на около 200 години."

През това време се очаква слънчеви взривовете на Слънцето да се лиши от най нашатаатмосфера, както направиха на Марс преди милиарди години.

Това със сигурност не звучи добре.

Как може да оцелее, ако човечеството вероятно "Земята няма да има магнитно поле" за 200 години?

Може би някои ще оцелеят, като живеят в подземни съоръжения защитени от слънцето. Но със сигурност повечето от човечеството просто няма да го направи.

В същото време, както съм написал за преди това, учените ни казват, че цялата вселена е "бавно умира". Очевидно Вселената се произвежда само около половината толкова енергия, колкото тянякога, и с течение на времето нивото на енергия се произвежда продължава да избледнява.

Повечето от нас просто приемаме за даденост, че нашата планета, нашето слънце и нашата вселена ще остане стабилна и да се държи нормално.

Но какво, ако сме влезли момент, когато нещата започват да се променят драстично?

Какво става, ако през следващите години са пълни с пръст промени в размери, че повечето от нас дори не може да си представиш?

Какво ще означава това за нашето общество и за бъдещето на човечеството?