Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2015 10:22 - Последното писмо,
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 706 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Последното писмо,

Източник превод - Светлана Гогол
http://www.zahariada.com/

Хедър McManaman беше мъртва. Последното и съобщение, пише тя, знаейки, че животът й остава въпрос на дни. През 2013 г. в този чудесен за майката е бил диагностициран с рак на гърдата. Хедър почина наскоро, на възраст от 36 години. Преди да умре, тя попита мъжа си да публикува на своята страница в Facebook прощално писмо, което можете да прочетете по-долу.

image

Оставянето на този свят, Хедър попита хората да каже на дъщеря си колко много я обича. И може би малко да подобри имиджа истории за това, което тя е прекрасна майка. Но най-важното, това, което се опитах да кажа, Хедър - е, че всички ние трябва да сме благодарни за всеки ден и не забравяйте колко крехка това нещо - живота.

Така че, тук е писмо в нашия превод:

Здравейте на всички!

I публикува това писмо от името на любовта на живота ми. Това е думата си. Jeff McManaman.

Ами ... имам добра новина и лоша. Лошата новина е, че съм мъртва. Добрата новина - ако четете това, значи вие определено сте живи (ако само за светлината вече не се държи vayfay).

Да, това е гадно. Невъзможно е да се опише с думи, което е лошо. Въпреки това, аз се радвам, че имах късмета да живея един живот, изпълнен с любов, радост и невероятни приятели. Аз нямам slukavlyu, ако кажа, че аз нямам капка съжаление и аз бях през цялото време, че е отделено за мен, в най-голяма степен. Аз съм благодарна за това всички хора, които са били в живота ми.

Ако вярата ви дава комфорт, аз се радвам, че го има. Но аз ви моля да уважаваме факта, че ние не сме религиозни. Моля, моля, моля, не казвайте на Бриана, че съм в рая. Тя може да реши, че аз предпочитам да бъда във всяко по-добро място, така ще си тръгна. В действителност, аз направих всичко възможно, за да остана тук с нея, и няма нищо, нищо, че би било по-важно за мен, отколкото тя и Джеф. Моля, не се обърквайте, не си позволявайте дори и за миг съмнение, че това е вярно. Защото аз не съм в рая. Аз съм тук. Само не и в този ужасен орган, който се надигна срещу мен. През цялата си енергия, любов моя, моя смях, всички тези прекрасни спомени - всичко е тук.

Моля, не мисля, че на мен с тъга и съжаление. Усмихни се, защото времето, прекарано с нас, това е чудесно. Не мога да понеса да се мисли, че някой ще бъде тъжен, защото на мен е така. Повече от всичко искам да направя така, че хората да се смеят и усмихнати. Затова аз призовавам всички да се направи без вдъхновяващи речи за трагичния край на живота ми. По-добре да се смее, като си спомня за забавлението и щастливи моменти от общата ни история.

Моля, кажете на Бриана истории, от които тя ще разбере колко много я обичам и колко се гордее, че е безкрайно.Повече желателно и да подобри имиджа на историята на майка й й се струваше по-добре, отколкото беше в действителност. Защото нищо не ми даде по-голяма радост от това да бъда майка й. Няма нищо. Всеки път, когато дъщеря ми беше близо до щастието, за чието съществуване никога не съм знаела, преди тя да се роди.

И не казвам, че съм загубила войната срещу рака. Тъй като ракът може да отнеме от мен почти всичко, но не обичам, няма надежда и няма радост. Не е имало "война" - това е просто живот, който често е жестоко и несправедливо, но така е подреден. Аз не губя помисли. Начинът, по който съм живяла с рак й през последните няколко години - в действителност, голяма победа. Не забравяйте, че...

Аз съм късметлия достатъчно, за да живеят повече от десет години с Джеф - любовта на живота ми и най-добър приятел. Истинската любов и сродна душа - това не е измислица. Всеки един от нашите дни заедно бе изпълнен с любов. Това е, без съмнение, най-добрият съпруг във вселената.

Много хора не биха издържат проверката, свързана с рак, но той не трепна. Дори и в най-трудните дни, ние намерихме сили да се смееме заедно. Обичам го повече от самия живот наистина вярвам, че нашата любов е толкова специален, че ще живее вечно. Времето - най-голямата стойност в света, и благодарна, че Джеф е бил с мен за толкова дълго време. Обичам те, Джеф. Сърцето ми се разкъсва от това, което има да кажа довиждане. Ако смятате, че едно и също, че е по-страшно; последното нещо, което искам да - това е станало причина за вашата тъга. Надявам се, че с течение на времето, спомени за мен ще бъдат щастливи, защото животът ни е наистина зашеметяващ.

Приятели, аз ви обичам и ви благодаря за прекрасния си живот. Благодарение на прекрасните лекари и медицински сестри, които се грижеха за мен и се опитаха да ми дадат най-много добри дни. Желая ви всичко дълъг и здравословен живот. Надявам се, че вие също ще оценят всеки ден, както аз правя.

Ако дойдете в погребението ми, да пиете и как да се забавлявате за мен (и би било по-добре да се организира едно денс парти). Отдава дължимото на красотата на този живот, защото това е, което исках. И аз ще намеря начин да бъда там с вас - вие знаете, като аз не обичам да пропусне забавлението.

Не мога да чакам да дойде всеки от вас след смъртта, така че не е окончателно сбогом. Ще се видим.

Моля те, направи ми услуга и да отнеме няколко минути на ден да се помисли колко е крехък нашия живот. Не забравяйте, че всеки ден е важен.

image

image

image

image

image

image




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40037829
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31043
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930