Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2015 12:27 - Феноменът Людмила Ким сензационно: Ванга каза: "Горката Сирия - камък върху камък няма да остане!"
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 1603 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Феноменът Людмила Ким сензационно: Ванга каза: "Горката Сирия - камък върху камък няма да остане!" http://www.zahariada.com/
"Много известни хора идваха при нея, веднъж изгони Брежнев", разкрива руската лечителка Публикувано: 11 окт. 2015,  image Снимки: 5 Людмила Ким (Снимки: АВТОРКАТА)   image image image image Людмила Ким е руска народна лечителка, екстрасенс, по произход – корейка. Родена е през 1941 г. в Гудермес, Чечения. Завършва със златен медал средното си образование и постъпва в Московския химико-технологичен институт “Д. И. Менделеев”. След три години аспирантура защитава успешно докторската си дисертация. Людмила Ким посвещава знанията и усилията си на народната медицина, пътува в Азия, Европа, Русия, среща се с именити лечители и знахари и събира безценната информация. Автор е на 13 книги, дори преведени на български език, като „Лечебна съкровищница“. Според нея дори само от злоба обикновеният човек може да урочаса. Особено силно е проклятието на майката. Ким казва, че природата на коварната болест рак е разнообразна. „Според някои става дума за микроби, а аз вярвам, че ракът е заболяване на кръвта на обидения човек, който не е простил и това трови кръвта му”, казва тя. 74-годишната химичка по образование започва да лекува, когато е на 30 години. На въпрос какво прави, че изглежда толкова млада, тя отговаря: „Старая се да се моля всеки ден. Пия билки – всяка пролет пия отвара от глухарчета за стомаха и за черния дроб”. 



- Людмила, вие сте известна лечителка в Русия, но сте била и много близка с Ванга. Разкажете ми какво ви свързваше с нея?
- Дългогодишна дружба. С Ванга бяхме изключително близки и много малко хора знаят за това. Днес повечето приближени до Ванга парадират с това, бият се в гърдите и дори си позволяват да си измислят изказвания от нейно име... Аз не съм от тези. Много обичах Ванга и с нея ме свърза наистина една великолепна и много дълга дружба. 

Всъщност всичко започна така. Преди много години, когато Ванга приемаше още в малката си къщичка в Петрич, аз й написах писмо, в което изложих проблема си. Изненадващо получих отговор и покана да я посетя. Така и сторих. Помогна ми тогава Олга Гарванска, която е дъщеря на командир на партизански отряд, освободил София. Баща й тогава беше в Политбюро на БКП, които по онова време, както знаете, бяха управляващи. И с нейна помощ аз дойдох в България. Олга Гарванска тогава работеше в „Аерофлот”. 

Тогава Петрич беше затворен град и за да се влезе там, трябваше специално разрешение, което аз получих. 

С Ванга се сближихме и почувствахме една друга веднага. Знаете, че тя и гонеше хора, и не приемаше тези, които идваха при нея негативно настроени и невярващи. Ванга чувстваше хората и аурата около тях, четеше техните мисли, тя знаеше всичко. Явно ме е почувствала и е усетила какво ми е на душата и колко голям ми е проблемът, затова станахме толкова близки. 

Ванга е моята духовна майка!


Да ви призная, отначало малко ме беше страх от нея. Първо, защото до мен беше изключително известна жена, почитана от всички и в България, и в Русия. Тази нейна известност ме притесняваше. Другата причина – тя излъчваше невероятна енергия. Може би не всеки можеше да почувства излъчването й, но аз го усещах с тялото си и с душата си! Сила, просто сила, която ме зареждаше. Различни бяха нюансите на усещанията ми към нея: уважение, любов, респект, страх, смиреност, сила, мощ, но най-вече, това, което би могло да обедини всички тези чувства, бе голяма ми надежда.

С тази надежда бяха и всички тези тълпи, стотици хора в двора й. Точната дума, отъждествяваща Ванга, бе „надежда”! Тя беше единствената, която можеше да ми даде отговор на въпроса за моето дете - имам болен син. Аз получих отговор, защо синът ми е с недъг. Тя много ми помогна, лекува го, но не успя да доведе нещата докрай. Поне разбрах къде е причината. За мен тя е най-близкият човек, когото съм имала някога! 

- Защо Ванга присъства навсякъде в кабинета ви?
- Защото ме зарежда с положителна енергия от Космоса и ме закриля. Зарежда и моите пациенти и също ги закриля отгоре. Тя е тук. Лично аз усещам присъствието й. Ванга често ме посещава насън и ми казва какво да правя. Съветва ме. Много е силна духовната ми връзка с Ванга. Винаги е била, но напоследък е особено силна. Когато не зная определена болест как да я лекувам, тя ми подсказва от отвъдното. Получавам видения с нея. След като изпълня това, което тя ми подскаже, нещата потръгват и аз се справям с лечението на определено заболяване, с което не съм се справяла до този момент. Ванга е моят пътеводител, моята светлина, моята духовна майка. 

- Вие като каква я приемате - като ясновидка или като лечителка?
- Ванга е явление. За мен Ванга е мъченица, живяла на Земята. Ванга е светица! Не ме интересува какво говорят и пишат за нея! Аз бях близко до нея и за мен тя е светица. Сега, на онзи свят, в другото измерение, тя другарува със Света Петка и с нашата Матрона Московска. Те са заедно. Тя е закрилница на всички. Абсолютно съм сигурна, че тези три светици са заедно в отвъдното. Душата на Ванга взе Св. Георги Победоносец. Дойде на бял кон в червена мантия и я взе. Виждам ги тези неща... знам ги... Ето, вижте как свети в момента иконата на Св. Петка! /бел. авт. - обърнах се към иконата на Св. Петка в кабинета на Людмила Ким, която наистина имаше необикновен блик и светлина.../

- Сбъдват ли се предсказанията на Ванга?
- Абсолютно всичките! А тези, които все още не са, просто не им е дошло времето, но и те ще се сбъднат. Има много предсказания, които хората не са ги разбрали, не са ги разтълкували правилно. Те са се сбъднали - просто човечеството не ги е забелязало. В своето невежество и безверие хората много неща не виждат или не искат да ги видят и разберат.

- Вярно ли е, че Ванга имаше предсказание за Сирия?
- Да, вярно е. Но тя не казваше директно предсказанията, а иносказателно. Трябва висок интелект или разбиране, за да бъдат правилно разтълкувани нейните видения. Ванга винаги говореше с огромна любов за Русия. Казваше на всички българи: 

"Дръжте се за Русия!“ 

За Сирия говореше с жалост, скръб и умиление. Не помня точно как звучеше предсказанието й. Мисля, че Ванга беше казала: "Горката Сирия... камък върху камък няма да остане!..". 

- Какво конкретно направи Ванга за вас?
- Аз гледам цял живот болно дете. Синът ми Алек е много болен. При мен тя ми помагаше конкретно със сина ми и ми каза защо се е родил с недъг. Алек е аутист. Виновен за болестта му е прапрадядото на мъжа ми, воювал на страната на холандците в Индонезия. 

Убил е случайно дете и майката е проклела целия му род. Аутизмът може да се лекува. За тази цел има молитви. Вярвам в това. Зависи от волята и енергията на човека. Добрата дума я обичат и котките. Веднъж, когато бях при Ванга, дойде едно младо момиче, което беше инвалид, не можеше да ходи. Бяха й сложили някаква погрешна инжекция и девойчето се парализирало, не си чувстваше долните крайници. Ванга й предрече че тя не само ще живее, но и ще проходи. Когато го видях за пръв път при Ванга, момичето пълзеше. В следващото си ходене срещнах същото момиче, което беше дошло да благодари на пророчицата. 

Тя ходеше, оздравя!

- Кой от известните руснаци посещаваше Ванга?
- Мисля, че по онова време нямаше политик или човек на изкуството, който да не я навестяваше. Известната наша актриса Алла Димитрова, самият Тихонов, писателят Леонид Леонов често я посещаваше. Тя дори му викаше на галено „моят Льоня“. Беше предсказала, че като си отиде Леонид Леонов, две години след него тя ще го последва. Точно така и стана - той почина на 8 август 1994, а тя на 11 август 1996 г... Знам, че и Леонид Брежнев я посещаваше не веднъж. Тя предсказваше с точност датите. Тя знаеше кой кога ще умре, но не казваше на хората в очите. Веднъж изгони Брежнев. Идва държавната глава на Съветски съюз при нея и надменно й казал: „Знаеш ли аз кой съм?!“. Ванга му отвърна: „Да, знам. Ти си голям началник. Но се приготви, че скоро ще се свиеш до черупката на орех“ . Така и стана.

- Знам, че вие също имате способности да виждате бъдещето, да премахвате нечистите сили и негативното влияние. Вие как се самоопределяте - като лечителка или като ясновидка? 
- Определено се смятам за лечителка. Дори по-скоро – лекарка. При нас така викат на народните лечители-билкари, и лекарите, които се занимават с алтернативна медицина. Постиженията на съвременната медицина невинаги са достатъчни в борбата с болестите. През последните години все повече надежди се възлагат на алтернативните методи за лечение, но малцина са посветените в скритите възможности на природата. В основата на моите методи за лечение стои китайската медицина, плюс добрите ми познания на билките. 

Аз много добре познавам вашите български билки и мога да заявя, че те правят чудеса! Не знам защо хората не се доверяват на билколечението, което всъщност е в основата на химията и на обикновените лекарства. Много пъти съм идвала в България. С години съм изучавала билките, които растат на българска земя. Техните свойства са наистина чудодейни, повярвайте ми! Към всичко изброено дотук аз прилагам и методите на Ванга, които тя ми е предала. Много важно е да се правят дихателни упражнения, и то продължително и многократно.

Гледайте си в чинията - как се храните, какво ядете. Препоръчвам занятията с йога. Искам да посъветвам читателите да пият по малко кафе. Прекомерната употреба на кафе премахва калия от бъбреците, на негово място се образуват тежки метали, които много вредят и са причина за образуване на камъни в бъбреците. Българите имат много проблеми с бъбреците. Не прекалявайте с кафето! 

- Как поставяте диагнозата? Как лекувате?
- Усещам и виждам. Виждам вътре в тялото и в душата на човек. Виждам от какво е болен. Ако хората не ми вярват, отиват на медицинска диагностика и след като се потвърдят думите ми, остават изумени. Аз не отричам оперативната намеса, когато е наистина необходима. Има случаи, когато не може или вече е късно да се помогне на човек и само операцията може да бъде правилното решение. При огнестрелна рана например, естествено, че е необходима оперативна намеса - как иначе ще извадиш куршума?! При остра необходимост, например да се предотврати спукване на апандисита, естествено, че трябва да се вземе в ръка скалпелът. 

Народните методи са много консервативни, те изискват много повече време. Но често, когато болестта се открива в ранен стадий, може да се помогне с неалтернативната медицина. В кабинетите аз прилагам китайска акупунктура и иглотерапия, в комбинация с билки и дихателна гимнастика. Трябва много точно всичко да се изпълнява, за да има ефект. 

- Кое е най-голямото ви постижение в лечението?
- Цял живот 

исках да разкрия лечението на рака

Това ми беше първостепенната задача, която си бях поставила. Ракът е една от болестите на нашата ера, която се смята за неизлечима. Но всъщност ракът може да бъде излекуван, ако се хване навреме и ако Господ ти е отредил по-нататъшен житейски път. 

Всевишният дава болестите, за да ни научи на нещо, за да си направим съответните изводи. За да боледува човек, значи нещо не е направил както трябва в живота си. Ванга ми каза, че моят син Алек е болен, защото прадядото на моят мъж е воювал при завоюването на Холандия и е убил, без да иска, едно дете. Майката на това дете го е проклела, както и целия му род, че е убил рожбата й. И затова синът ми Алек в момента изкупва вината на прапрадядо си. Алек в момента е седмо поколение. На седмото поколение се изчистват проклятията и кармичните плащания. 

С болестите Бог ни предоставя възможност да се поправим. Но хората не разбират тази възможност и тълкуват заболяванията си по напълно погрешен начин. Затова хората трябва да вярват и да се молят на Бога. Винаги преди всичко да благодарят на Бога, сетне да го помолят за прошка и най-накрая да молят за изцерение. Молете се! На всички казвам винаги да се молят. 

Аз виждам рака на млечната жлеза. Виждам, когато гърдата иска да се разболее, още преди да е станало късно. В ранния стадий предписвам билки, които могат да разсеят и стопят тумора на гърдата. Това е билката „змийско мляко“. Имам специален начин, по който давам тази билка да се пие в комбинация с други неща, и така успявам да предотвратя рака в ранния му стадий. Не мога все още да лекувам рака на костите. Винаги съм честна с пациентите си, които са раково болни. Аз виждам, преценявам дали може да им се помогне или са дошли при мен твърде късно. Лекувала съм рак на стомаха, рак на кръвта, рак на гърдата и на простатата. Лекувам всички видове безплодие успешно! 

Причините за безплодие са няколко: 

детска матка, изкривяване на шийката на матката, помятане и слаби сперматозоиди при мъжете. Всичко това се лекува и аз го лекувам успешно. Мъжкото безплодие често е свързано или с травми в детството, или сега от различни добавки, които пият момчетата и си увреждат черния дроб. Увреденият черен дроб действа пряко на сперматозоидите. За черен дроб яжте глухарчета и моркови. Не се бойте да ядете истинските глухарчета вместо съвременния вариант – рукола - те са още по-полезни. Руколата е горчивият афродизиак, зеленчук с уникални хранителни и здравословни качества. За бавни сперматозоиди момчетата, и особено спортистите, да ядат сини сливи. 

Други заболявания като миома на матката или видовете дископатии и дискови хернии за мен изобщо не са проблем да ги излекувам и да забравите за тях. Миомата за мен е фасулска работа, дори не я смятам за заболяване - толкова лесно мога да се справя с нея. 

Аз виждам дали Господ му е отредил на човек да поживее още. Ако видя, че пътят му е тъмен и е дотук, дори и не започвам лечение, защото не мога да лъжа хората и да давам неоправдани надежди. Казвам истината. Ако на човек му е писано да живее, ще оздравее, дори ако е болен от рак. Ако не му е писано, може да си умре и от грип. Безполезно е да се бориш с Бог. Той е над всичко и над всички ни! А да помолиш Бога да ти удължи дните – това е напълно правилно и редно. Молете Бога за дните си. Всичко е в Божиите ръце.

- Какво ще кажете за Джуна? Бихте ли се сравнили с нея?
- Ванга винаги ме молеше да предавам поздрави на Джуна и ме сравняваше с нея. Но 

аз напълно отричам да имам нещо общо с Джуна!

Първо, с Джуна имам коренно различно расово направление. Ние сме от две абсолютно различни раси. Доколкото знам, тя е била комерсиална и е работила за много пари. Аз искам да помагам на хората. Знам за една не много благоприятна статистика, не знам доколко е вярна, но съм чувала, че когото Джуна е лекувала, след 1 година човекът е умирал. За мен Джуна беше неграмотна от медицинска гледна точка. Справяла се е с по-леки заболявания, но не и със сложни и сериозни. Джуна далеч не беше Распутин, който единствен бе способен да спре кръвотечението при несъсирване на кръвта. Никой не е могъл да помогне на младия принц освен Распутин и това е исторически факт. В царския двор Распутин е бил желан и обичан поради тази си дарба. Джуна също си има своите фенове и поклонници. Това, което казвам, е личното ми мнение. 

- Вярвате ли в магиите?
- Да, магиите съществуват. Но под магия може да се подразбира и всяка една болест. Магията е философско понятие. На руски думата магия е „порча“, което също така означава нещо развалено. При хората за съжаление магиите съществуват. Има много лоши хора на тази Земя, които упражняват много силно негативно влияние върху други хора с цел да им навредят. И „духовният вампиризъм“ е напълно обосновано явление. Старите хора например по неволя стават „душевни вампири“. Те имат нужда от чуждата енергия, за да удължат дните си. И я черпят, пият тази енергия от обкръжаващите ги. 

- Какво ще посъветвате читателите, за да се опазят от лошите, негативни влияния и болести?
- Най-напред ще посъветвам вашите читатели да се молят на Бога. Не преставайте да се молите и в добрите, и в лошите си мигове. Молете се! Не се молете само за себе си. Молете се за страната си, за народа си, дори за управниците си. Дори ако те не са прави в управлението си, молете се за тях, да се осъзнаят и да почнат повече да се грижат за хората и народа си. Защо хората се молят само когато им е зле? Непрекъснато трябва да се молите! 

В България църквите са почти празни 

хората не са силно вярващи. Вярвайте, молете се и Бог ще ви помогне. 

Ето, и при Ванга никой не идваше от радост, а само от проблеми. Само местните, си спомням, идваха при нея и й носеха риба или друга храна в знак на благодарност. Оплакваше ми се, че много малко хора се сещат да я попитат как е, как се чувства. Намерете в себе си сили да се молите и в радост. Не се сещайте за Бога само при проблеми, а непрекъснато. 

Друго нещо, за което ще посъветвам българите: бъдете търпеливи. Вярата и търпението, а не оплакването, ще ви оправи и ще ви помогне. Вяра и търпение - това е мотото на православието, ние сме православни и трябва да се придържаме към това. Хората трябва да четат „Отче наш“, и „Радуйся Благодатна Марийо“ непрекъснато. Не гневете Бога. Бъдете благодарни. Господ праща такива болести като СПИН или ебола, като не ни показва все още пътя към тяхното лекуване. Това е наказание на човечеството за греховете, също като Содом и Гомор. 

Радвайте се на красотата около вас. Ванга например разговаряше с цветята, с животинките. Опитайте се да виждате красотата на света, позитивните, хубавите неща, не само лошото, така няма и да го привличате. Серафим Саровски е казвал: „Ако мислите само негативно и лошо, то вие го привличате. Мислете само за хубави неща!“. Мислете позитивно, защото човешката мисъл е материална. Каквото мислите, това предизвиквате и то става. Не винете другите за живота си и проблемите си. Обърнете се към собствените си мисли. Това, което ви се случва, е бумеранг на вашите мисли. Научете се да прощавате. Прощавайте - обидените хора се разболяват. Скъпи българи, мислете позитивно, вярвайте и се молете! 

Москва,
Оля АЛ-АХМЕД



Гласувай:
5



Спечели и ти от своя блог!
1. mihala - Объркана жена. Нито е вярваща, нито ...
12.10.2015 13:19
Объркана жена.Нито е вярваща, нито е присъща към Божиите помазани. Всичко, което прави и смята,че прави е от нейното желание за това. Да бъде според вярата й.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39933880
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930