29.12.2014 11:28 - Научни изследвания: Растението лекува рак, а не химикалите
Автор: zahariada Категория: Други

Научни изследвания: Растението лекува рак, а не химикалите

Без знанието на най-, коперникански революция вече е взето място в теорията на рак. Днес, теглото на доказателства сочат, че растенията и не химикали са разтвора за обръщане на Глобалната епидемия рак.

Нашето разбиране за това, което причинява рак е претърпял нещо подобно на Коперниковата революция през последното десетилетие. Биологична фатализъм е преобладаващата сила в медицината през последния половин век, където се предполагаше, че предопределените повечето състояния, включително рак "в гените," и затова е невъзможно да се обърне. Вместо да търси първопричината резолюция от заболяване ( RCRD ) , ние самите да подаде оставка "го намери рано", а в случая на рак, когато правиш така ( дори и когато е било доброкачествено ), ние се води война срещу него, съвсем буквално, използвайки оръжия първокласни материали (горчица газ и ядрената материали- получени средства). Сега, обаче, в този пост-геномна ера, горните фактори (епи) контрола на гените - епигенетични фактори - заемат централно място; те включват експозиции в околната среда, стрес, хранителни фактори, както и различни начина на живот на базата на променливи, които са в обхвата на нашия контрол и воля, и които често са обратими.

С други думи, рак сега се разбира като епигенетични дисфункция , директен и дори адаптивен отговор към постиндустриална, канцероген-наситена среда, в допълнение към диета от изкуствена, най-вече по химически произведена "храна", съчетаващ да се получи среда - "вътрешна terrain- рамките идеала на тялото за промоция рак.

В действителност, в ново проучване, публикувано в списание хранителна и химическа токсикологияозаглавена, "Използването на на растенията , получени биоактивни съединения да са насочени към ракови стволови клетки и модулират тумор микросреда, "отбелязват авторите на мощни последици от този нов епигенетични оглед на рак:

"Основен аспект да бъде взето под внимание, е, че епигенетични промени евентуално може да бъде обърната чрез модифициране епигенетични фактори като диета и начин на живот. В днешно време, идентификация на тези фактори е от решаващо значение, за да се развие epigenetically-базирани превенции и по-ефективни стратегии за интервенция срещу рак. "

Нещо повече, те отбелязват, че физическите интервенции са отново (след безброй хилядолетия на използване навсякъде по света), на върха на медицинска намеса:

"На практика, всички хранителни съединения имат способността да се действа в епигенетични ниво в раковите клетки по този начин влияе на epigenome по положителен или отрицателен начин. По-специално, растенията , получени съединения, като полифеноли, имат способността да се обърне нежелани епигенетични мутации в раковите клетки, да инхибира прогресията на туморогенезата, за да се предотврати метастатичен процес или за повишаване на чувствителността на раковите клетки към химиотерапия и лъчетерапия (Vanden Berghe 2012). "

Новото проучване подчерта следните точки, последиците за бъдещето на лечението на рака са наистина революционни:

• Рак на стволови клетки (CSCS) са химио-лъчетерапия устойчиви, причинявайки на рецидив на тумора.
  • CSCS са известни да пребивава в рамките на специфична хипоксия и кисели туморни ниши.
  • Phytocompounds влияят CSC самообновяване, метаболизъм и микросреда.
  • Phytocompounds биха могли да бъдат използвани за превенция на рака и  Лечението .

Както говорихме подробно в предишни постове , откриването на субпопулация в туморите на клетки, известни като рак на стволови клетки, показва, че нашият стар война половин век по отношение на рака, официално открит през 1971 г. с подписването на Закона за рака на Никсън, беше изключително заблуден.Представата, че ракът е просто страничен продукт на клетки в тялото ще измамник дължи на увреждане на ДНК и репликиране клоново чрез фундаментално хаотично - стохастичен - процеси, е бил поставен под въпрос от откритието, че туморите са действително сложни, йерархично организирани общности, които изразяват силно интелигентни, поведения оцеляване-базирани, макар еволюционна древен произход . В създаването гледа рак като нещо ", което трябва или не трябва," и еквивалента бъдат заразени от "терористични подобни на" ракови клетки, които трябва да се третират като враг и заличени с всички възможни средства. Това лечение настъпва независимо от съпътстващи вреди за пациента. Очертаващата и далеч по-нюансирано рак на стволови клетки на базата перспектива, утаява предимно от епигенетични фактори - например химическата експозиция, диетични несъвместимости, метаболитна ацидоза и нисък кислород (хипоксия) - предлага много по-обещаващ и овластяване на оглед на превенцията и лечението.

Ако ракът не е нещо, което фаталистично "се случва с тялото," заради "лошите", наследени гени предавали от далечни предци, но е нещо, което тялото прави адаптивно да оцелее антропогенни експозиции, които се отклоняват от милиони, ако не и милиарди години, на телесна праисторията, изведнъж решението за преодоляване на контрабандата, глобална епидемия рака е в въдворяване и / или възпроизвеждане на идеалното телесно и psychospiritual условия в рамките на орган, който вече не е благоприятна за канцерогенеза. Както е предложено в книгата съм съавтор, Рак Killers , ние не се разболяват, защото имаме рак; получаваме рак, защото ние вече сме болни.

източник