Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2014 19:48 - Човек призова британското радио и каза - това, което е, че не може да се храни сам
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 8772 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Човек призова британското радио и каза - това, което е, че не може да се храни сам Общество - 12.12.2014

В интервю за радио LBC човек на име Майк от New Cross, Великобритания, разказа как той е загубил апартамента си, след като бе ударен от намаляване на работата. Той каза, че бракът му се разпада скоро след това, и той остана в единична стая и трябваше да отидете на всички, за да се бори за нея, само за да се хранят сами.

image

"Аз живея в една малка стая и всичко, което може да се получи, просто обхваща най-основните ми нужди. Трябва да отида до разпределяне на храна, а понякога и през целия си хранене на ден е банка или боб спагети банка - и освен мен, така че много хора все още живеят, и няма нищо смешно ".

Mike добавя, че съществуващата система днес просто не е достатъчно.

"Аз съм възмутен, че някои хора казват, че ние използваме готов само, че те ни дават. Това не е той. Някои от нас имат гордостта и се опитват да оцелеят със собствени усилия, но понякога трябва да кандидатства за безплатно хранене ", казва Майк. "А понякога не успяваме, защото не са регистрирани."

"Понякога трябва да се копае в кофите за боклук. Търсене в контейнери зад супермаркета и да вземе това, което те изхвърлят. Аз нямам телефон, само малка радио и купувате батерии за него - е лукс за мен ".

Това бе последвано от обаждане от Mike в студио LBC радиото след член на Консервативната партия е бил принуден да се извини за изказването си, в които тя е отговорна за повишено натоварване за свободното разпространение на хранителни продукти за "бедните хора, които не знаят как да готвят."

Баронеса Дженкин Kenningtonskaya заяви, че думите й са били погрешно разбрани и всъщност искаше да каже обща липса на кулинарни умения в модерна Великобритания.

Източник 



Тагове:   може,   Чене,   храни,   сам,   което,


Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39938211
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930