Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2014 13:14 - Десетте най-полезни в света на семена
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 5218 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Десетте най-полезни в света на семена Здраве и красота - 06.11.2014 

1. семена от чиа

image


Ето някои факти за съдържанието полезно за веществата, съдържащи се в семената от чиа:

- 2.5 пъти повече протеини от боб

- 3 пъти по-висока антиоксидантна активност от тази на боровинки

- Три пъти повече желязо от спанака

- Шест пъти повече калций от кравето мляко

- 7-кратно витамин С от портокалите

- 8 пъти повече омега-3 ненаситени мастни киселини от сьомга

- 10 пъти повече фибри от ориз

- 15 пъти повече магнезий от броколи

Тези невероятни семена, богати на витамини и минерали, са отличен източник на фибри, протеини и антиоксиданти, както и най-големият от растителна омега-3 ненаситени мастни киселини. Яденето Чиа семената могат да облекчат болки в ставите, насърчаване на загуба на тегло, дават допълнителна енергия и предпазват от сериозни заболявания като диабет и сърдечна недостатъчност. Семената не съдържат глутен, което ги прави особено привлекателни за хората, страдащи от целиакия или глутен глутен Aversa.

Изследване, проведено от експерти Appalachian държавен университет и Университета на Северна Каролина, установи, че яденето на Чиа семената може да повиши кръвните нива на дълговерижни омега-3 ейкозапентаенова киселина с 30 на сто.

Те също са източник на алфа-линоленова киселина, отнасящи се до вида на късоверижни омега-3 мастни киселини, докато рибата съдържа само дълговерижни мастни киселини като докозахексаенова eykozapentaenovayai. Предишни изследвания, свързани със събирането на използването на сърцето, подобряване функциите на мозъка и евентуално полезни свойства като облекчаване на симптомите на депресия и ревматоиден артрит. Последните данни предполагат използването на връзката на алфа-линоленова киселина, съдържаща се в семената на Чиа, с процеса на възстановяване на сърдечната функция и защита на черния дроб.

2. Канабис семена

Все повече и повече хора откриват хранителните свойства на семена и масло от коноп. Коноп съдържа:

- Всички двадесет аминокиселини, включително девет същественото, което е, тези, които човешкото тяло не произвежда

- Голям брой прости протеини, които подобряват имунната система и устойчивостта на токсини. Яденето на конопено семе помага (ако не лекува) за хора, страдащи от заболявания, свързани с имунна недостатъчност. Извод се потвърждава и от факта, че те се използват за лечение на хранителни дефицити, причинени от туберкулоза

- Най-високата концентрация в завод царството на есенциални мастни киселини, надвишава този показател за всички ядки или семена, включително ленено семе

- Идеалното съотношение на омега-6 и омега-3 линоленова киселина - безценен здравето на сърдечно-съдовата и имунната система на човешкото тяло

Канабис семена - един от най-добрите източници на лесно смилаем растителен протеин. Те също имат много фитонутриенти, които подпомагат нормалната тъкан, кръвоносни съдове, кожни клетки, органи и митохондриите. И накрая, е богат източник на полиненаситени мастни киселини.

Най-добрият начин за осигуряване на достатъчно количество аминокиселина тялото на материал за производство на глобулин се яде храна, богата на глобулин протеини. Тъй като 65% от състава на конопено семе, протеин - е глобулин, а освен това има известно количество албумин, протеин, който е идеален за лице, тъй като то съвпада с формата на кръвна плазма протеин. По този начин, използването на конопено семе осигурява на организма с всички необходими аминокиселини за поддържане на здравето, подобряване на имунитета и защита срещу много опасни заболявания, свързани с имунна недостатъчност.

3. нар семена

Нар семена са отличен източник на антиоксиданти, така че те помагат за защита на тялото ни от вредните ефекти на свободните радикали, които причиняват преждевременно стареене.

Казано по-просто, сока от семената от нар увеличава нивото на кислород в кръвта. Антиоксидантите неутрализират свободните радикали и предотвратяват появата на кръвни съсиреци в кръвоносните съдове. Това ви позволява да се поддържа свободната циркулация и да се осигури нормална достъп на кислород до клетките на тъканите.

Наровете са необичайно богати на полифеноли (специална форма на антиоксиданти), които намаляват риска от рак и сърдечна недостатъчност. В действителност, сок от нар, съдържащ танини и антоциани елагова киселина, е дори по-висока антиоксидантна активност от зелен чай и червено вино.

Гранати, благодарение ядливи семена затворени в сочни "торбички", разполага с големи запаси от витамин С и калий (трябва да се отбележи за тяхното ниско съдържание на калории) и са добър източник на диетични фибри.

Антиоксидантните свойства на нара се предотврати окисляването на липопротеините с ниска чувствителност холестерол. Това по същество означава, защита от удебеляване на стените на кръвоносните съдове поради излишната мазнина, което води до лоша циркулация и да причини образуването на кръвни съсиреци.

"В експерименталните мишки, третирани със сок от нар значително (не по-малко от 30 на сто) се е забавил развитието на атеросклероза," - казва професор по медицина и клинична патология университет на Неапол, Claudio Наполи.

Полезните свойства на нара не изчерпване на изброените по-горе. Това помага да се възстанови артритна хрущял има възможност за облекчаване на възпаления и противодейства унищожаване ензим хрущял.

4. Лен семена

Диетичните фибри, част от ленено семе намалява люлки нива на липидите в кръвта след хранене и по този начин регулира апетита ни. Учени от университета в Копенхаген, експериментални данни за способността на ленени семена за подтискане на апетита и намаляване на наднорменото тегло.

Лен се отглежда в продължение на векове и е известен със своята ненадмината качество по целия свят. Хипократ пише за lnya употреба за облекчаване на болки в корема, и френския император Карл Велики е толкова любители на това растение е, че дори прие закон, който го задължава да ползва.

Основните полезни свойства на лененото семе - високо съдържание на алфа-линоленова киселина, диетични фибри и linganov. Един от основните мастни киселини, алфа-линоленова киселина предотвратява образуването на вещества, които предизвикват възпаление и намалява кръвните нива на с-реактивен протеин. Благодарение на действието на киселина и linganov ленени блокира туморния растеж алфа-линоленова при животни и може да намали риска от рак при хора промени.

Lingay - са растителни естрогени елементи растителна тъкан като естрогенен ефект и антиоксидантни свойства. Те помагат за стабилизиране на хормоналния баланс, за облекчаване на симптомите на ПМС и менопаузата, както и потенциала за намаляване на риска от рак на гърдата и рак на простатата.

Fiber ленено семе насърчава здравословно храносмилане. Една супена лъжица от цялата семена съдържа най-много фибри като половин чаша овесени трици. Разтворимите фибри лен може да намали риска от инфаркт.

В прахообразна форма на ленени семена, още по-полезни, отколкото цялото. Те могат да се смила в кафемелачка или блендер, след това се добавят в зърнени култури, печени продукти или коктейли.

4. Тиквени семки

Те са единствените, семената, спомага за създаването на алкална среда. За тиква семена се характеризират с високо съдържание на протеин. 100 грама тези семена, когато се вземат дневно осигуряват 54 процента от човешката потребност от протеин.

Повечето от нас приемат хапчета, за да компенсира дефицита на витамини от група В, а тиквени семки е много по-ефективни в това отношение. Те са богати на тиамин, рибофлавин, никотинамид, пантотенова киселина, витамин B-6 и фолиева киселина.

За тези, които са склонни да губят сърце, тиквени семки са особено полезни, защото те помагат да устои на депресия се дължи на L-триптофан, химическо съединение, повдига духа ни.

Те също така са способни да предотвратят образуването на някои видове камъни в бъбреците, предотвратява натрупването на калциев оксалат.

Накрая, тиквени семки са отлично средство срещу паразити, особено хелминти.

6. кайсиеви семена

Ядрата на кайсиеви костилки, като повечето ядки и семена, много питателни. Сред хранителните вещества, съдържащи се в тях - амигдалин, известен също като витамин B-17. Убива раковите клетки и по този начин се предотврати развитието на рак.

Храни, богати на амигдалин, голяма част, но повечето от тях са почти изчезнали от дневния хранителен прием на жителите на цивилизованите страни. Хората по целия свят, които притежават все още традиционна кухня, много по-малко се разболяват от рак, тъй като националните ястия включват храни, съдържащи амигдалин.

Освен това семената кайсия е богато на горчиви бадеми амигдалин (амигдалин има горчив вкус, така че сладък бадем съдържа това вещество, както и сладки кайсия ями). Амигдалин също присъства в семената на ябълки, грозде, просо, зелен фасул, повечето плодове, маниока и много други семена и зърнени храни, с изключение на хибриди.

За да се предотврати рак биохимик Ernst Т. Кребс, изолиран за първи път амигдалин в концентрирана форма в 50-те години на миналия век, препоръчва употребата амигдалин. Той твърди, че хората, които ядат 11:50 кайсиеви ядки на ден през целия си живот, най-вероятно са защитени от рак.

7. Сусам

Вероятно, сусамени семена - най-старите подправки, познати на човека. Те са ценен особено силно, благодарение на изключителна способност да се поддържа свежестта и стабилност срещу появата на гранясал вкус.

Те са отличен източник на магнезий и мед, както и калций, желязо, фосфор, витамин В1, цинк и фибри. В допълнение към тези важни хранителни вещества, сусамени семена съдържат две уникални съставки: sesamin и sesamolin. И двете от тези съединения принадлежат към групата на влакна, наречен linganami. Те притежават свойството да понижава нивата на холестерола в кръвта, за да се предотврати повишаването на налягането и увеличаване на предлагането на витамин Е в животни. Известно е, че sesamin също предпазва черния дроб от окислително увреждане.

8. слънчогледови семена

Слънчогледови семена - изключителен източник на витамин Е, основният мастноразтворим антиоксидант в човешкото тяло. Витамин Е преминава през тялото неутрализира свободните радикали, които могат да причинят увреждания на конструкции и мазнини, съдържащи молекули, такива като клетъчни мембрани, мозъчната тъкан и холестерол.

Слънчогледовите семки са с високо съдържание на фитостероли. Това са химични съединения с растителен произход, на структура, подобна на холестерол. В редовното им използване в достатъчно количество може да се постигне намаляване на холестерола, подобряване на имунната реакция и намаляване на риска от някои видове рак.

Както вече бе споменато, за слънчоглед характерни изключително висока концентрация на магнезий. Многобройни изследвания потвърждават способността на магнезий да повлияе положително на симптомите на астма, ниско кръвно налягане, както и за предотвратяване на мигрена, както и за намаляване на риска от сърдечен удар.

9. Семена от кимион

Полезните свойства на кимион е известен на човечеството от древни времена. Тази традиционна подправка известен със своите лечебни свойства в продължение на векове.

Kumin е полезна при заболявания на стомашно-чревния тракт, и е добър антисептик. Семената са богати на желязо и помага да се поддържа нормална чернодробна функция.

Освен това, кимион помага да се отървете от симптомите на обикновената настинка. Когато болката в гърлото, можете да направите отвара от тях, добавете малко сушени джинджифил и се възползвам от тази напитка да се премахнат дискомфорт.

Кимион сок може да служи като отличен тоник за цялото тяло при липсата на конкретна болест. Смята се, че той е в състояние да се ускори от общите метаболитни процеси в организма, което прави метаболизма по-ефективно.

Kumin е мощен инструмент за подобряване на функциите на черния дроб и бъбреците, дава възможност за укрепване на имунната система. С помощта на черни семена кимион отдавна били лекувани астма и артрит.

10. Гроздови семена

Гроздови семена имат високо съдържание на витамин Е, флавоноиди, линолова киселина и полифеноли. Екстракт от гроздови семена може да предотврати сърдечно-съдови заболявания, резки колебания в кръвното налягане и повишен холестерол. Ограничаване на окисление на липидите, фенолни смоли, съдържаща се в него, да се увеличи тромбоцитната агрегация и съдействат за прекратяването на възпалителни процеси.

Според данните, публикувани в списание «Carcinogenesis», екстракт от гроздови семена убива сквамозноклетъчни рак, като оставя здравите клетки непокътнати. И по-скоро в списание «Приложни и околната среда микробиология» има доказателства за ефективността на нейното прилагане, за да се намали заразата на вируса наскоро открит "стомаха грип" и неговите изменения.

Източник



Тагове:   най,   света,   Десетте,   полезни,   Семена,


Гласувай:
0
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 26555019
Постинги: 14659
Коментари: 18535
Гласове: 25159
Архив
Календар
«  Януари, 2020  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031