15.07.2014 19:32 - Биологична флаш устройство - ДНК молекула
Автор: zahariada Категория: Други

Последна промяна: 15.07.2014 21:55

Биологична флаш устройство - ДНК молекула публикувано 17 Април 2014

ы:

От най-новите открития в областта на биологията и физиологията на изследователите до заключението, че човешката ДНК се състои от тридесет и пет хиляди гени.

Така деветдесет и седем процента от тези повтарящи точно маймунски гени и други са намерени при бозайници и безгръбначни , и дори в растения .

На пръв поглед , това е доказателство , че целият живот на нашата планета е сглобена от същия материал , както и лицето, вече е формирана в хода на своята еволюция . Въпреки това, учените са били в състояние да установи в човешката ДНК е построен двеста двадесет и три гена , и като са по никой жив организъм на Земята.

Ако говорите на езика на специалистите , геномът е сайт на ДНК , който носи информация за структурата на протеина в тялото. ДНК молекулата се е полимер под формата на редуване на четири вида мономери . Можете да си представите какво безкраен брой думи и дори изречения може да бъде само четири букви. Тук на този принцип и разположени на жив организъм , включително човек .

Според генетиците , тя е такава уникална комбинация от протеини и са способни на формиране на човешкия интелект , коренно го отличава от животинския свят .

За едно такова откритие генетици веднага иззети тези, които вярват в извънземния произход на хората . Те казват, че доказателството за това са тези фантастични свойства на човешки гени , за да учат , че учените тепърва започват .

Дезоксирибонуклеиновата киселина е двойна спирала , подобна на външен вид до спираловидното стълбище . Но това крие биологичния носител на генетичната информация?

След десет години на задълбочени изследвания, учените най-накрая обявиха пробив : те са успели да дешифрират почти три процента от човешкия геном , а останалите - деветдесет и седем процента - генетика , наречени боклук. Тази гледна точка е обща за почти миналата година, когато американски учени от Центъра за Томас Уотсън каза, че осемдесет процента от човешкия геном е активна, което означава, че те изпълняват определени функции. Първо и преди всичко , те носят на имунната защита срещу въвеждането на чужди елементи в тялото.

Всяка година броя на усещания около изследването на ДНК се увеличава. Така например , през 2005 г. , учените са открили " ген смелост " , които, когато са въведени в мишка прави последен смел от най-лошия си враг - котката. Има дори и " алкохолизъм ген" - ензим, който присъства във всеки един от нас , само че тя трябва да свърши някои паузи алкохоли , а други - не.

Избор на професия , силата на сексуалното желание , интелект, престъпни наклонности , вярност , скромност , способност да обичаме и дори навика да седят на телевизора за час - всичко това , според учените , човек е длъжен да гени. И най-вероятно, те кодирани и съдбата на човека и неговата съдба.

В действителност ДНК - не само наследил от информацията родител. Всяко нарушение , която се проявява при хора , са депозирани в ДНК-то му , да има произнесена присъда , наложена му или ценности - всички депозирани в ДНК , и се изпраща към следващите поколения . Оказва се, че в процеса на еволюцията в човешкото ДНК е изграждането на цялата информация за времето.

През последните години , някои здравни центрове започна да предлага нова услуга - създаването на генетичен паспорт. За тази цел , експерти изучават различни форми на същия ген варианти определи развитието на черта в хората .

Освен това е имало и спортни генетика. На ДНК, извлечена от човешки кръвни капки , професионалисти са в състояние да кажа на родителите какви спорт за детето си най-приемлив . Изучаването на това , можете да започнете съзнателно да подготвят олимпийската шампионка .

Genetics уверя, че иде час, когато тя ще бъде възможно предварително да се покаже на външния вид и характера на детето, както са в каталога.

И ако по-рано нарече като фантастика, но днес учените признават, че изследването на генома - е само върхът на айсберга , така наречената основна схема на тялото. Тя съдържа информация за външния вид и човешкото наследственост , и основният въпрос - кои сме ние и къде - все още не са били в състояние да дешифрира . Този алгоритъм - най-малко на Нобелова награда.

Например, академик Garyaev сигурен , че гените на едно лице - един вид антена в пространството, чиято основна задача е да се получи информация от Вселената . Scholar , които в продължение на много години , учещи неразчетена част от ДНК-то стигна до любопитен извод : Оказва гени могат да бъдат чути . Наскоро , като се използва лазер, за да се определи биокомпютър учени успя звуци на ДНК молекули , когато са облъчени с лазер. Така се ражда теорията за " вълна от генома. " Тя ще даде възможност на професионалистите да се определи много от звуците на болестта дълго преди те да се появят . И на първо място това се отнася до диагностичните генетични маркери .

В допълнение , учените провели експеримент , чиито резултати са просто да ги шокира . Оказа се , в зависимост от емоционалното състояние се променя в неговата ДНК форма удължаване или алтернативно чрез кондензация . В допълнение , експериментите са продължени и HIV инфектирани . Резултатите показват , че положителните емоции увеличават устойчивостта на пациентите и напротив , шокове унищожи цялата имунна система .

Оказва се, че чрез медитация и духовни упражнения , хората могат да получат не само отърват от здравословни проблеми , но също така да сложите собствената си съдба .

В допълнение , учените смятат, че клетките в човешкото тяло са свързани специално енергийно поле . Нещо повече, след разрушаването на ДНК молекулите в организма остава тяхната фантом - един енергичен отпечатък , че най- необяснимо да запишете цялата генетична информация. Четиридесет дни осцилоскоп продължава да се определи повредена ДНК амплитуда.

Четиридесет дни ... Ако мислите, че за тази цифра , то става ясно, че това явление се обяснява с генетичната памет на ДНК , и вярата, че човешката душа се отдели от земята на четиридесетия ден след смъртта на физическото тяло.

Но още по-изненадващо , че данните от един-единствен ген може да се прехвърлят от един биологичен обект в доста по-различно . Експерименти , че експерти , проведени при плъхове , дадени резултатите са просто зашеметяващи . Чрез специално разработено оборудване , учените са копирали информацията от панкреаса на здрави плъхове , а след това го предаде на гризачи , които тялото се отстранява. И след ден хор пациентите плъхове започнаха регенерация на панкреаса. После се оказва, че човешката ДНК може просто да действат от разстояние, полагане в нея информация .

Футуристи в техните прогнози казват, че легализирането на генетични експерименти върху хора - въпросът за близко бъдеще. И тогава хората очакват инженерство бум наистина генетично. След двадесет години нашето тяло ще се състои от изкуствени органи , създадени в лаборатории. Те могат да бъдат променени като част от превозното средство .

Освен това, генетиците казват, че са се приближи достатъчно близо до това да бъде в състояние да победи процеса на стареене и дори смърт .

С напредъка в генетиката на човечеството очаква огромен скок в развитието. Дешифрирането собствена ДНК , човечеството ще разполага с неограничена власт, ще бъде в състояние да се защити от болестта и дори самата смърт . Но най- важното е, че ще отговори на основните въпроси: кои сме ние , кой е създал , и ако:

1. bojinkata - Ха, много интересно и логично!
18.07.2014 09:58
Ха, много интересно и логично!