Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2014 10:56 - Защо трябва да се ядат тиквени семки
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 2519 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Защо трябва да се ядат тиквени семки 02.04.2014 —Източник  

Тези здрави семена, заслужават да бъдат част от вашата храна. Те са не само богати на минерали (по-специално, са отличен източник на цинк), но също така съдържа голямо количество антиоксиданти, борещи се заболяване. Нека да разгледаме шест причини, поради които трябва да се яде една шепа тиквени семки всеки ден:

image

         
1 . Тиквени семки - отличен източник на цинк

Дори и на Световната здравна организация (СЗО ) призна, че тиквени семки са чудесен начин за увеличаване на запасите от цинк в организма. Цинкът е необходимо за поддържане на функциите на стотици ензими , за подобряване на ефективността на имунната система (по-специално по време на простуда и грип сезон ) , и също спомага за поддържане на сексуалната функция . За да получите максималната сума на цинк в тиквени семки , опитайте се да ги яде с люспи . Това се дължи на факта, че повечето от цинка се концентрира в ендосперма . Този малък слой семена се отделя от корпуса и го извадете внимателно , ако ще да има само на семената , е трудно. В допълнение , обвивката съдържа малко повече фибри от семена, така че допълнително дъвченето трябва да се струва това , защото това е за вашето здраве.

2 . Вземи част от антиоксиданти , без да се притеснявате за добавяне на повече зеленчуци за вашата диета

Въпреки че много от тях сега говори за необходимостта да се ядат повече зеленчуци , семена от тиква може да бъде алтернатива средство за повишаване на консумацията на здравословни антиоксиданти. Много други продукти като невероятно разнообразие от антиоксиданти, просто не могат да се похвалят .

3 . Поддържайте нивото на витамин Е в организма


Тиквените семки съдържат големи количества витамин Е. По-точно , почти всеки един от неговите форми , по които можеш да се сетиш : алфа - токоферол , гама -токоферол , алфа - токотриенол и гама - токотриенол . Защо имаме толкова много различни форми на витамин Е ? Отговорът е прост : някои от тях се абсорбират по-лесно от организма , което увеличава шансовете за получаване на ползи от консумацията на антиоксидантни витамини.

4 . Подобряване усвояването на феноли

Феноли , съдържащи се в тиквени семки включват кафе, ванилия , люляк , кумарова , ферулинова и sinapic киселина. Phenols помогнат за защита на клетките на тялото си от повреди.

5 . Увеличаване на съдържанието на основните минерали


Тиквени семки съдържат големи количества фосфор , манган , триптофан и магнезий. Фосфорът е от съществено значение за здрави формирането на костите , доброто храносмилане , синтеза на протеини , хормоналния баланс и усвояване на хранителните вещества . Манганът е необходим за правилното метаболитна активност , включително костния метаболизъм , нормална функция на щитовидната жлеза и абсорбцията на калций . Триптофанът е необходим , за да се балансира настроението и подобряване на умствената функция . Накрая , магнезият е важен за почти всички процеси в тялото : той участва в предаването на нервните импулси , регулирането на температурата на тялото , детоксикация и производството на енергия , и това не е всичко !

6 . Защитете простатата

Тиквено семе масло , както е показано от множество клинични проучвания , има положителен ефект при лечението на доброкачествена простатна хиперплазия ( ДПХ ) . Мастни киселини и растителни стероли в тиквени семки подобряване на функцията на пикочния мехур и уретрата .




Тагове:   Да,   се,   трябва,   защо,   семе,   яде,   тинвено,


Гласувай:
6
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 25931039
Постинги: 14162
Коментари: 18303
Гласове: 24798
Архив
Календар
«  Октомври, 2019  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031