16.03.2014 12:30 - Деликатес на саркофага с мумията
Автор: zahariada Категория: Други

Деликатес на саркофага с мумията публикувано 3 Март 2014 |

Германските химици открили странен деликатес на планетата - древната китайска сиренето. Въпреки това, вкусът му е под въпрос : според археолозите , сирене около 3500 години беше в саркофази с мумии , по неизвестни причини , той беше поставен върху гърдите си .

Burial е открит на територията на китайски Такла Макан пустинята през 1930 година. В продължение на десетилетия , мумиите са били в един от местните музеи. През 1987 г. , един от европейски учени забелязали, че мумията не е външно да прилича на азиатци и характер е различен от местните погребални традиции на периода

Това подкрепя хипотезата, че в далечното минало в настоящето територията на Китай са живели високо русокосо кавказки . Всички открити в мумиите погребални датират от бронзовата епоха : 2000 - 800 години. BC . Те имат европейски черти и кестенява коса в плитки. Те са били погребани на територията на пустинята в нещо като лодки, които бяха увити в телешка кожа . Благодарение на идеални условия и слой от соления пясък дрехи и предмети в гробовете са били поддържани в добро състояние .

В продължение на много години , учените са изучавали предмети от бита , дрехи и други артефакти от древни гробници. Наскоро началото на сиренето , както и резултатите изненадаха учените. Както се оказа , се използва в производството на сирене необичайно за този метод период - има следи от дрожди и бактерии, които сега се използват за производство на кисело мляко . До този момент , историци вярват , че сирене, в Китай се появява много по-късно , и приготвянето му се използва сирище. Китайците са използвали за вливането на съдове за мляко , произведени от стомаха и червата на животните.

Това откритие е добавил въпроси за произхода на мумиите от пустинята Такламакан . Докато учените не могат да отговорят на въпроса за това, как хората от европеидната раса са дошли в Китай много преди походи търговци в тази област . Ако се съди по външния вид на мумии , можем да предположим , че те са били келти или мигранти от Сибир , Централна Азия и Иран. Но изследването на сирене опровергава това предположение , като на територията на тези региони е направено от друга технология.

Непознат свят