24.01.2014 17:30 - ДНК спря развитието на рака
Автор: zahariada Категория: Други

ДНК спря развитието на рака

Учените са разработили специална скоба ДНК действа като диагностични нано-машини.

Това дава възможност за откриване на генетични мутации, отговорни за възникването на рак, хемофилия, сърповидно-клетъчна анемия и други заболявания, по-ефективно в сравнение със съществуващите методи. Освен това, клипът да се използва за развитието на подобрени скринингови тестове, но то също може да допринесе за създаването на по-ефективни нано-машини, базирани на ДНК за прицелна терапия.

За откриване на заболяването в ранните му етапи , изследователите са започнали да се разгледа създаването на бързи тестове skrinningovyh за специфични генетични мутации, които представляват най-голям риск от развитие на животозастрашаващи болести . Когато нуклеотидната последователност на компонент на ДНК верига се променя , не е трудно да предполагам, че това, което следва е мутация , и някои видове рак се определя от мутации показват . Дори и ако е поставен единичен нуклеотид база , изтрити или променени, то може да се промени цялата последователност на ДНК - учени го наричат ​​на една точка, мутация.

За откриване на такива мутации , изследователите обикновено използват молекулярни сигнални проби или от ДНК последователности , които са флуоресцентни за идентифициране мутации в ДНК вериги. Екип от международни учени , разработване ДНК скоба , заяви, че тяхната диагностична нано - машина им позволява по-точно да се прави разлика между мутант и мутант ДНК.

Според командата , скобата е предназначена за признаване на ДНК , комплементарна на таргетната ДНК . След като той ги признава , кламер ги обвързва да формират стабилна тройна спираловидна структура едновременно флуоресциращи . Идентификация на мутации единствена точка по този начин ще помогне на лекарите да определят различни видове рак , с по-голяма чувствителност , точност и прецизност , както и да информира пациентите за рак и тяхното развитие. Диагностика на рак на генетично ниво потенциално може да помогне за спиране на болестта преди развитието му правилно .

В момента екипът тества само изкуствена ДНК , и те имат планове за провеждане на тестове върху проби от човешки права. Екипът смята, че ДНК скоба " ще осигури нови оръжия арсенал нано- инженери да им помагат да се разработят по- ефективни и универсални ДНК нано- машини. " Например , доставяне лекарство само туморни клетки , но не и здрави.

Източник: infuture.ru

Тагове:   спря,   Рака,   развитието,   НА,   ДНК,

1. dinkov - Динков
24.01.2014 18:23
zahariada - да си призная не разбрах метода по който ДНК спира развитието на рака, но това, че с този метод може да се даде надежда на болни хора е чудесно.
Поздрав.
Ицко
2. zahariada - Благодаря!
24.01.2014 18:41