Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2013 17:43 - Глава боли
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 658 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Глава болиimageДнес е написал четиринадесет заявления за допускане до работа, внимателно привлечено към този праисторически мобилен: работата на медицинска сестра, работи в магазин в завода, на минималната работна заплата, работата на който и да е вид, защото това не може да продължи.

По някаква неизвестна причина за мен, този месец помощ за поддръжката на жилищата е дошъл стотина килограма по-малко от нормалното. Не писмо, което е известно на мен, аз не се получи, но може да се предположи, че последствията от объркване, чийто домакин от различни организации благоприятни в този кратък период от март до май, когато имам работа. Какво Каквато и да е причината, не е трудно да се изчисли, че Ј 670 под наем планове не може да плати Ј 438 квоти за жилища поддръжка. Ето защо, тук е една седмица закъснение плащане на жилища, и на офанзивата четвъртък ще са с изтекъл срок на две седмици, но този ден ще трябва да дойдат още Ј 167. За 31-ви номер, но никога нищо не идва. Аз все още в състояние на платежоспособност, за да ползи за ниски доходи и на данъчен кредит за грижи за децата. Сега съм в дългове до тяхното неплащане на сметки, и дори снощи, отваряне на хладилника, които искат да открият там останки от доматено пюре, лук и парче от корен от джинджифил, дадох на сина си паста и си легна гладен, с чаша домашно чай от джинджифил, който е трябвало да се улесни болка в стомаха.

Тази сутрин бебе яде последния пакет от корнфлейкс, залива на вода, чаша чешмяна вода, за да направи така, че тяхната комбинация. "Когато Mamochkin закуска?" - Той пита - годишно дете, ме гледа с големи сини очи смути. Аз му казвам, че не съм гладен, но куркане в стомаха ми ме обвинява в лъжа. Но това е как живеем.

Аз седя на масата за закуска с писалка и хартия в ръка и започнете да печелите списък. Всичко, което имам сега, е, е, или дадени като подарък за мен щедри и щедри приятели, или е закупен в момент, когато бях спечелил Ј 27,000 на година, и все още запазва смътен спомен на паричния доход. Повечето от тези неща повече. Omega Seamaster Watch, подарък за двадесет и първи рожден ден, отидох първо, когато напуснах работата в противопожарната служба. Сега, когато къщата ми става негодна за живот, ми израза "няма да може да се оплакват от бедност с Omega на проклетите шибани китка" е вярна за повечето от това, което имам. Моите агенти за жилища под наем се е убедил да ми напомня, че аз съм плаващи на договора, и те могат да ме изгони по всяко време, без обяснение. Аз продадох моя iPhone за по-малко от една четвърт от първоначалната си стойност, и поставете SIM картата в праисторически Nokiyu, които намерих в една кутия с неща от отминалите дни.

Утре е моят малък син да изпитате света на заложни къщи, гледам като майка му дава телевизия и китара за цената и е нещо обидно, инвалидизиращи страх от бездомни и дава надежда да издържи още една седмица или две.

Опитите да се справят с общински дълг, акредитиви предупреждение в червени пликове, съдия-изпълнителите, охрана, Начална страница - Всичко това като шлайф, лентата на който, в своя остри ножчета, оставяйки нещата, които мога да се обадя на моите собствени. "M Чудите се колко много имам нужда от микровълнова печка. Доколкото ми е нужда от телевизор. Наистина ли трябва да хладилник е включен в мрежата. Не толкова, колкото имам нужда жилища, както и, по-важното е, не толкова като къщата се нуждае от малко момче.

Хората ме питат как може да бъде толкова силна. Хората ми казват, че се възхищаваме си силен дух. В дни като днешния, когато седях с приятелката си на леглото синът ми все още и гледаше в пространството се опитвам да разбера къде можем да отидем, - аз не се чувствам толкова силна. Аз не се чувствам и вдъхновен. Просто задръж.

Първо изключете отоплението. Това беше през декември, отопление спря да работи в мрежата, и се преместих на мебели, така че да блокира нагревателите всички: на първо място, да се забрави това, което те някога са били там, а дори и да не се изкушават да ги включите. След това можете да изключите всички от контакта на мрежата, нищо не трябва да се включва просто ей така, всичко, което може да предизвика изтичане на електричество само за няколко пари, като работят LCD-дисплея на фурната. Тогава спрете отидете на фризьор, което използва за да бъде месечна необходимост, се обърна рязко към неприемлив лукс, така че можете дръпнете си лента за глава коса и говори с приятелите си, те решиха да ги отглеждат, и, разбира се, не защото просто не разполагат с пари, за да прическа. Уредите автоматично заменят еднократна ястия от евтини супермаркети, и го почистват всички безплатни почистващи проби. Ти се научи да разчита на много неща и натиснете гордост настрана, когато приятел ви кани на бар, и не можете да почерпя себе си, камо ли някой друг. В нашата компания се шегуваме, че ще бъде прекрасен празник, когато най-накрая да получите късмет в работата, и аз знам, че съм щастлив да има такива приятели.

След това започнете да развиете крушка. Ако те са разхлабени, не можете да ги включите. Антре, спалня, детска спалня - смятате, че там вече не са необходими. И тогава, в съответствие с волята на жестоката съдба, на вашата врата наричаме енергийна компания, както и докладите на служителите, които имат дълг от 90 килограма, и го постави специален брояч на измервателното устройство, при което електроенергията е на път да стане още по-скъпо. Така че можете да изключите гореща вода. Студени душове са в норма в стария си апартамент, където котелът работи, когато той искаше да, така че сега ще трябва да се върна в тази норма.

Можете продават оскъдни колекция от DVD-ROM устройство за още по-оскъдна сума, а след това продават нетбук камера. Дрехите миете най-евтиният прах, от които имате сърбеж по кожата. Можете да отрежете разходи, стига да запази две чинии, две чаши, две чаши, два ножа, две лъжици, защото всеки друг е за разсрочени плащания и дългове за комунални услуги не се правят чакането.

В един свят, където хората съдят по техните позиции (Това Sue - тя е адвокат, и Marcus - той е архитект) и регистрационни номера на автомобили, които карат тези хора, както и от размера на техните телевизори, както и от факта, че във всяка стая телевизори са оборудвани с висококачествени изображения и 3D, - моят свят е изграден върху любов и щедрост от моите приятели и съдържанието на гардероба ми. Тук ще седне на дивана, подарък от някой, да слушате радио дарение от някой, който е на гърдите ти дарени от някого.

Бедността - това е не само липсата на отопление или липса на храна или изключете хладилника и изключете гореща вода. Това не е само туристическа атракция, не е готино, и това е, което ти не разбираш депутатите със заплата от Ј 65,000 на година, плюс разходите, да не говорим за нашия евродепутат, твърдейки, че това е труден момент преживяваме заедно.

Бедността - се дърпа към дъното на усещането, когато детето ви яде само една малка опаковка от корнфлейкс и пита: "Мамо, още. Хляб с мармалад, мамо ", и си мислиш за това, да се постави в първата заложна къща - TV или китара, и за това как да кажа детето си, че не е сладко, нито хляб с теб, а не него.

Miss Jack Monroe, Саутенд-он-Сий.



Тагове:   глава,   боли,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39689614
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31011
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031