Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2013 10:10 - Пет признаци на недостиг на витамини
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 2191 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
5 Weird Signs That You"re Vitamin-Deficient image
Пет признаци на недостиг на витамини

Източник

image
 

"Знаете ли, има сериозно заболяване и не ще, но има опасност от функционални нарушения на организма, тъй като витамините са регулатори на биохимичните реакции в организма. Те просто е необходимо за поддържане на здравето ", казва основателят на Центъра за здраве, д-р Сюзън Bloom Bloom.

Разстройството може да се прояви по различни начини.

По-долу е даден списък от пет признаци, които могат да ви отведе това е така. От по-голямата част от тях могат да бъдат отстранени с помощта на добре оформени диета. Все пак, ако това не работи - да посети лекар.

Пукнатини в ъглите на устата

Е следствие от липсата на желязо, цинк и витамини, например ниацин (B3), рибофлавин (В2) или В12. "За вегетарианците, това е често срещан нещо", казва Блум. Тя също е симптом на факта, че се консумират недостатъчно количество протеин.

Как да се отървете от: ядат повече птици, риба тон, сьомга, яйца, стриди, сушени домати, швейцарско сирене, тахан, фъстъци и бобови растения. Витамин С помага за подобряване на усвояването на желязо и помага в борбата с инфекцията, така, се добавя към вашата диета зеленчуци (броколи, карфиол или червен пипер).

Red обрив по лицето, придружен от белене на кожата и косопад

Това се дължи на липсата на витамин В7 (по-известен като "биотин"). Тялото е предимно натрупва мазнини разтварящи се витамини (A, D, E, K), но не се натрупва водоразтворими витамини Културистите на бележка: сурови яйца не донесе много полза, тъй като протеин се съдържат в тях (авидин) потиска способността на тялото да абсорбира вода .

Как да се отървете от: ядат повече варени яйца (температура лечение неутрализира авидин), сьомга, авокадо, гъби, карфиол, соя, лешници, малини и банани.

Акнето е червен или бял (най-вече по бузите, ръцете, бедрата и задните части)

Причината за това е липсата на мастни киселини, витамини А и D.

Как да се отървете от: за да се намали консумацията на храни, съдържащи наситени и транс мазнини. Включете в диетата си сьомга, орехи, сардини, бадеми и ленени семена, Чиа и коноп. За да се увеличи съдържанието на витамин А, ядат зеленчуци, зеленчуци (като земна ябълка, моркови и чушка). "Тялото използва бета-каротин да произвежда витамин A", казва Блум.

Мравучкане или изтръпване в различни части на тялото

Това се дължи на липсата на витамини като фолиева киселина (В9), В6 и В12. "В резултат на прекъснати периферните нерви и техните окончания в кожата", казва Блум. "В допълнение, може да изпитате страх, депресия, анемия, умора и хормоналния фон."

Как да се отървете от: облягайте на спанак, аспержи, боб, цвекло, яйца, морски дарове и пилешко месо.

Тежка пронизваща спазми в пръстите на краката, краката и гърба

Липсата на магнезий, калций и калий. "Заради изпотяване под тежки физически натоварвания тялото губи минерали и водоразтворими витамини от група B.

Как да се отървем: включват в диетата си повече банани, бадеми, ябълки, череши, лешници, грейпфрут, броколи, тиква и тъмните листни зеленчуци.






Тагове:   недостиг,   витамини,   Пет,


Гласувай:
2
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 25504775
Постинги: 13847
Коментари: 18176
Гласове: 24548
Архив
Календар
«  Август, 2019  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031