Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2013 13:01 - ПРОЛЕТ рецензии на сесия (Regressive хипноза)
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 1960 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
digitall_angell: ПРОЛЕТ рецензии на сесия (Regressive хипноза)   Дата публикация: 3 Май 2013 г.
   

 

Разговори с имитира на ефекта

Веднага пиша за тези, които са на път да мине през сесия - отпуснете, опитайте се да не се притесняват, доверие на капитана (както Поверете не е запознат човек, но само с четене блога си, така че щом сте решили да се проведе сесия / чистка, тогава ще трябва 80% доверието ) и уповавайте на мен първо.

 

image

По това сега почти всичко зависи от вас, и имате нужда от него за вас, така че - давай напред, да работят, тези 3-4 часа за негово добро.
Имах сесията с "имитират ефекта на" много емоция право все още замръзна на лицето ми. Така че аз не си тръгна с усмивка, когато каза сбогом на друг субект. Имаше чувството, че някой е прав все още държи в ъглите на устата. Въпреки това, аз не можа да отговори на въпроса, но веднага млъкна - тук отново усмивката на всички 32.

image

 

След това, когато майка ми прекарано почистване, на пети беше igolochka от дървото и след това устните ми протегна в trubochkuuuuu. Тук имам за дълго време се опитва да разбере какво съм казал срещу вратаря, но след това дойде отговорът все още се разбира - целувка)))

И когато вратаря  с тъжна лицето му беше с усмивка

 

image

 

И тъй като интерес на истината достига - лицеви изражения наведнъж изчезна от лицето.
Така че, да слушате тялото си - това също ни дава представа. Подобно на повечето е усещането, не мога да понасям - искате да се пусне, не мисля за това, което виждате, но само за да звучи всичко, което виждате и чувствате. I беше като сън, че е Виждам техните действия и тези на "героите" наоколо.
До края на сесията, тялото започва да се уморяват и усети болка в ръцете си, имаше чувството, че влачат чували с картофи, след лечение на болката изчезна за 30 минути, настроението е оптимистично и щастливи, след 3 часа е много сънливо.
Сесията не е панацея за всички болести, то е само ключ към себе си, да продължат да живеят и растат, да се диша))), живеят и действат според съвестта си. Всеки ден, дори и с лошо настроение (не надуват) може да даде отговор на личен въпрос и смяна на изгледа на текущото състояние или света наоколо, ние променяме еже-секундно/минутно/дневно (въпреки факта, че са налице моменти и да се чувстват като истински "гуру на живота" - на ден / седмица ли се хвана мисля, но това е ново)
Любовта и да бъдеш обичан, вярвайте в себе си и силата си.

****

Преди сесията развълнуван uzhastno, сърцето започва да бие по-бързо от обикновено, имаше необяснима нервност (и след това, за да разберат защо, ах ах ах!). Тъй като гмуркане спокойна, но все пак веднага влиза в транс не можех, дори и след всички инсталации. Ние решихме да се опитаме валериана. Но след като всичко е минало гладко, като по часовник, по време на сесията и трябваше да бъде удължен с няколко часа по-дълго от планираното. Визуализация в началото не беше толкова горещо, но след това завъртя макар и не от мисълта за пълна изкуственост на случващото се оставя до началото на прочистване лъчи. Но това его не може да се отрече, много мощен поток премина, вече е заловен дъх!
След доста дълъг почистване накрая дойде вратаря. Той е бил чепат, нали ме в. На много въпроси без отговор, но това помогна да се премахне една капачка, която спря по време на медитация. Саид не е готов ((
Въпреки че ми се струва, че не е готов ... или прекалено мързеливи, за да го ... аз не знам ...
След сесията, ясна глава, I влиза в медитацията е много по-лесно, джантата не мирише, но най-важното е настроението се е подобрило няколко пъти, не pretentsy дори на майка си (но това е за мен ...)!
Въпреки, че това може да повлияе пролетта така, да видим какво следва)))

 

image

 

Cat не цяла нощ от мен остави една единствена стъпка, всички се опитваме да погледнем в очите, дори ако температурата мярка нагоре, chtoli все още Bazilo)))
(По време на сесията трябваше да успокои една рошава, толкова много нервен в съседната стая)
На сутринта трябваше да ставам рано, исках да се върна в съня, имаше умора, липса на яснота в главата ми, беше необходимо да се управлява автомобила, то е трудно. След това се върна в съня 4:00, да се чувстваш добре, тялото се появи някаква лекота, но главата изглежда малко изтръпнали, все още под влияние. Dreams не си спомням много добре, вие трябва незабавно да записвате, изглежда, много работа по въпросите търси отговорите показа няколко идеи.
Вечерта, когато слушате запис отново частично потъна към клиринговите. Енергията отново преминава през горната част, но не толкова много. Още не диша, беше уморен. И отново, котката беше нервен, но не толкова силно, колкото в сесия))
В края на седмицата отново опитайте запис може да се върне отново и този път с него pogovrim котешки души! )))

****

събития след сесията.
започнем с факта, че моите аудио файлове са просто изчезнали. добре, че вие ​​също запиша. neponyatki след това започна с компютър. той е живял някои от неговите, неразбираем за всеки живот. Никога не съм виждал. ние променихме това и батерията, и повторната проверка на всички контакти (esessno проверява за вируси и призова капитана). всичко да се успокои точно до момента, в който седна да редактирате записа. може би дори и заради това, че ми отне много време на това събитие. до 5 часа сутринта, аз се борех с компютъра и текст. звук проби през цялото време с пауза и да се върнете в началото, играчът и текстов файл сгънати и затвори спонтанно. кулминацията в текстов файл липсва. 20 минути по-късно той дойде там, където е бил, и оттогава тиха благодат :) Да PC работи правилно, пациентът има никакви оплаквания.
(Не забравяйте, че след инсталацията на кристала, ще хвърля специално проблемни ситуации, които да не забравите да го използвате, това е абсолютно нормално)
в същото време се чувствам страхотно, и спокойно вътре. но извън много събития! Имам телефоните започне да звъни за помощ от клиенти за работа, и всичко успя да се успокои и да помогне със съвет. Чух толкова много думи на благодарност! подходящото време за частно катастрофално липсва. Основното нещо, че имам сила за всички. дори една безсънна нощ премина без последствия. никога не са били уморени, имаше лош характер, и това въпреки поредица от събития на работното място и у дома, които преди това ме събори от равновесие. и някак си всичко се нареди с минимални загуби :)

 

image

 

Ето, най-накрая, да се документира състоянието на село след сесията.
Като цяло, най-добрия смисъл на себе си и на матрицата. Неочакван знания отвън, не беше. Пушенето обикновено не се усеща, дори не си спомням. Сякаш никога не е съществувал проблем :) подробности по-долу.

Да спиш повече от обичайното. Първите няколко дни спят много дълбоко, събужда няколко секунди, когато не си спомняте къде сте и какво сте. На следващия ден, чувството, че всички сетива заточени. Visual и умствено фокусиране. Отвори нова дълбочина на цвета. Сякаш се отвори пространството около едно ново измерение. Е било влиянието на увеличавате, когато видях и усетих всеки детайл на околната среда. Спомням си, че сутринта е считан от дълго време ръцете си и се чудя на такава красота :) Енергията е в разгара си, има усещането за всемогъщество. Изглежда, сега искам да се свали и vzlechu незабавно. Един от тези дни за ремонт на енергийната кола - е престанал предаване потрепване.

Dreams Никога не съм мечтал, че заспиване всяка вечер си зададе въпроса на Guardian.
Но имаше ясно желание - Искам да се срещна сродна душа! Няколко пъти те изпрати сигнал - ме намери. На следващия ден, един братовчед (ако си спомняте I сключил мир с нея след 12 години) ми се обади и каза, че съм мечтал за това. Изведнъж спря да звъни брат, когото бях видял в сесията като една от 12ti.

Също така имаше ясна представа за това, което ми харесва и искам да направя, и това не е мое. Например, по време на шофиране дома идеята изведнъж извика ясно - не ми харесва и никога не са обичали да се изгради финансови модели! Освен това, не е по-добра информираност на моите силни и това, което обичам да правя. Имаше по-добро разбиране на кой съм аз и приемане на това. Изглежда всички тези схеми са били, но бяха разпръснати някъде по някакъв начин, и сега всички започнаха да се събират в картината пред очите ми.

Синхронни и огледални номера бяха луди - те са навсякъде. Осъзнаването на себе си извън матрицата и разбиране как да се направи работата матрица за мен. В същото време мозъкът експлодира - чувството, че рециклира много информация, и толкова уморени. Не мога да спя наведнъж, и се събуди след няколко минути преди будилника по различно време. От ежедневието така си отиде, че беше да забравите да направите нещо. Не се интересува от обучение или на хората около.

Дойдох в един образ на това, което изглежда. Ти си бледо или светло кафяво, малко по-висок от средния ръст - 174-180cm. По-скоро тънък изграждане. Той изглежда малко носа чип, но със сигурност не рязко и не гърбица. Може би всички пресилено.

Между другото, почти забравих. Страничен ефект е бил запален интуиция върху хората. Тя беше, а сега се превърна в магията добре, прав (уф уф). Тук имам някои идеи за хората стоят с един прост разговор за техния характер и живот, и че тогава аз самият съм зашеметен.
От тях, казах на един от особено весел моя съученичка, че той ще сложи край или особено религиозни, или обратно. По това той пребледня и попита как съм знаел. Следваща запелтечи, че той е бил свещеник преди. Явно се е чувствал вътрешна борба.

Тези пайове.
Източник



Тагове:   рецензия,   сесия,   пролет,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40023730
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31043
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930