Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2013 11:50 - Какво е това да умреш
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 1394 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Какво е това - да умреш

Източник

image

Преди шест месеца бях мъртъв.

Нямам спомен от събитието, но историята разказани толкова много пъти, че аз мисля, че видях всичко. Бях във фитнеса жилищен комплекс със съквартирант Сам. Бях на пътечката за бягане, когато той внезапно се обърна и каза, че е загуба на съзнание. Чувствах се слаб и паднал върху все още движещ се пояс, който разкъса кожата на коленете ми и ме бутна на пода. Сам беше в шок. Той призова за помощ. Ран личен треньор и нейния район, наречен "бързо" и помогна на Сам ме накара да CPR, докато тялото ми бавно пребледня.

Започнах в камерно мъждене. "VF» («Vfib"), както я наричат ​​много лекари, е вид аритмия - нередовно серия от електрически сигнали в камерите на сърцето. Вместо нормалната сърдечна, стените на долните камари на случаен принцип се разтрепери, сякаш в агония. Heart бързо се превръща в състояние да изпомпва кръв към други органи. Аз страдах от факта, че официално, и по-шокиращо, наречена "внезапна сърдечна смърт".

Лекарите линейката пристигна и тръгна бавно около басейна, във фитнеса. Както по-късно обясни, че това е ред: те не искат да избягат и да вдигнат тревога. Когато лекарите ми най-накрая трябва да възстанови ритъма на сърцето, поставяне на ленти, стомаха ми и преминаване силен електрически ток през тялото ми. Казаха ми, че след първия удар на сърцето ми остава в мъждене. След второто започна да бие гладко.

Тези 4 минути и 30 секунди, аз бях клинично мъртъв.

Следващите два дни прекарах в кома, а лекарите охлажда тялото ми до 32 градуса, за да се избегне увреждане на мозъка. През това време се развива белодробен емболизъм и пневмония. Сега, всеки път, когато посетите лекар, те се чудят: "Всяка от тези болести по себе си може да ви убие, това е чудо оцелява трите" аз оцелях за час prosizhivaya на ядрено-магнитен резонанс с кислородни тръби в носа му, три пипети и десет хапчета на ден в продължение на няколко седмици. Сам и майка ми, Лори и Кери, не ме оставяй цялото това време.

Истории, които ще чуете за хора, които са оцелели клинична смърт, обикновено в крайна сметка в края на тунела светлина, спомени, среща с Бога и просветление. Това не е това, което се случи с мен.

След като съзнанието ми е достатъчно, за да се възстанови разбиране на ситуацията, прекарах час се взираше в болничните стени. Не съм бил не преосмисляне живот. Не са се покаяли. Освен това, не можех да мисля за нищо, абсолютно нищо няма да се промени в живота ми. Строг тъмничен затвор в стерилна стая с кабели, висящи от гърдите ми ме накара да мисля почти всичко в живота ми, че иска да се върне.

Повечето хора, които разкажа тази история, за да мисля, че не е щастлив, защото съм имал сърдечен арест 21-годишна възраст. Но аз не мисля така. Само пет процента от хората, които са имали камерно мъждене извън болницата да оцелее. От тях повече от половината имат мозъчни увреждания. Това означава, че само 2,5% са напълно възстановени. Аз не само се възстанови напълно, но направи това в компанията на тези, които са най-близо до мен, хората.

Ако има един урок, който научих от този опит, това не е "пълноценен живот" или "какво да съжалявате." Това е - да се чувстват щастливи. Щастието означава, че ценят неща в живота ми, че понякога остават незабелязани. Това означава, че можете да постигнете повече, отколкото си мислиш, че заслужават. Да се ​​чувстват щастливи, да отнеме известно смирение, ние често го пренебрегват от погледа.

, Да не изгубя всичко, да си спомня колко съм щастлив.

Sash Mackinnon, игра на разработчик

 

-




Тагове:   Какво,   умре,   това,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39964734
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31041
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930