02.03.2013 17:30 - Млечният път има условия за същестуването на милиони интелигенти цивилизации
Автор: zahariada Категория: Други

Последна промяна: 04.03.2013 12:08

В Млечния път има условия за съществуването на милиони интелигентни цивилизации

Източник

.
Бъркли учените с помощта на телескопа «Green Bank» в Западна Вирджиния за търсене на радиосигнали от интелигентни планетите около 86 от тези звезди. Въпреки, че не са били открити следи от живот, учените смятат, че по-малко от един на един милион звезди в Млечния път има планетарна цивилизация напредва достатъчно, за да изпраща сигнали, които можем да видим.

И дори с тази възможност може да съществува в една галактика милиони напреднали цивилизации.

"Мисия« Кеплер »ни показа, че Млечния път е около един трилион планети в галактиката, отколкото звезди", заяви физикът Дан Virthaymer Бъркли, който води най-дълго в света SETI проекта с помощта на телескопа Аресибо в Пуерто Рико. "Един ден хората могат да влязат в контакт с цивилизации милиарди години напред от нас."

Миналата година учените избра 86 звезди от списък на кандидатите през 1235 година, известна по това време. Звезди бяха избрани 5-6 планети, които се предполага, че са имали условия, подобни на Земята, включително температура и евентуалното наличие на вода в течно състояние. Телескоп, спонсориран от Националната научна фондация, прекарал 12 часа събиране на пет минути запис на радио емисии от всяка звезда в диапазона от 1.1-1.9 GHz, които съответстват на обхвата в света между мобилни телефони и телевизионни. След това се анализират данните висока интензивност на сигнала в тясна лента (5 Hz), което може да бъде генериран само изкуствено - вероятно членове на разумен живот.

Повечето от звездите са повече от хиляда светлинни години, така че може да се открие само сигнали, които умишлено са насочени в нашата посока. Учените казват, че в бъдеще, по-чувствителни телескопи може да открие много по-слаба радиация, евентуално инцидентно изтичане на радиация, като тези, които се провеждат в нашата цивилизация.

В бъдещата програма по физика в Бъркли SETI планира да наблюдава звездата с два транзитни планети с надеждата, дочула сигнали за комуникация на междупланетен. Тъй като тези сигнали са тесни, те ще бъдат много по-мощни и по-лесно се вижда от Земята.

Екипът също така планира да проведе повече наблюдения с телескоп «Green Bank», като се фокусира върху системите multiplanetnyh, в което две от планетите имат условия, подобни на Земята, потенциално също може да позволи да се открие сигнали за междупланетна комуникация.

"Този проект илюстрира силата на новооткрития ни разбиране на екзопланети в програмите SETI», казва Virthaymer. "Ние вече не трябва да се чудя, дали сме избрали за търсенето си за планети, подобни на Земята, така че ние можем да знаем със сигурност."

Постинги: 16034