Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2013 12:19 - Гигански питон
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 1341 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Гигантски питон с медицинска сестра и китайско момче

Китайско семейство избра необичайно бавачка за сина си - три метра женски питон гигант.

Achzhe Tonguanya Лиу от провинция Кантон, е роден на 6 години след баща си, Чанг Лиу, приведени в къщата и имам питон яйце, което се излюпили змия. "Аз винаги изглеждаше питони най-красивите създания, и аз се чудех как те ще получат заедно със сина ми," - обяснява Чанг.

Achzhe детството не се страхува от огромна змия с тегло Центнер - напротив, той обича да почива в неговите "ръце": готино пръстен му даде облекчение през летните горещини. "Видяхме известно време, че змията не го боли и започна да оставят детето в нея грижи. Те просто не razolesh вода "- казва бащата на момчето.

image   image   image

В крайна сметка семейството да вземе бирмански питон като един вид медицинска сестра, които се грижат за сина им в отсъствие на родителите. "Аз не мисля, че някой ще се опита да открадне дете, когато той е такъв ползвател" - иронично Чанг Лиу.

image   image   image

Achzhe, който е на 13 години, ще стане зоолог и учебни змии. От своя сестра, казва той, "Тя е винаги с мен много предпазливи и никога не се изстисква твърде трудно. Ако хората имат по-добро разбиране на животните, и двамата ще са любезни един към друг. "

image


Хорошие новости про животных




Тагове:   питон,   гигански,


Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39921457
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31038
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930