17.12.2012 11:09 - Планетна система. Плоска като дъска.
Автор: zahariada Категория: Други

Според авторите, тези статистически данни означава, че в повечето случаи образуването на планетите от protoplanetary дискове не може да засегне всякакви външни негативни фактори. (Илюстрация ЕСО / VLT).

Най-планетни системи — плоска като дъска

(Julia Fang) Fan Джулия и Жан-Люк Марго (Jean-Luc Margot) (университет на Калифорния в Лос Анджелис моделирани на известни системи exoplanetary за редица на най-добри UCLA

) те налични опции, намиране, че голямата част на екзопланети орбита се намира на еклиптиката равнина и повече от 85% от тези отклонения от равнината (наклон) е по-малко от 3 ˚.

Интересното е, че тези резултати са дори "по-правилно" от слънчевата система. Имаме седем от осемте планети (87,5%) имат ъгъл на наклона на по-малко от три градуса. Меркурий е обаче, наклона на еклиптиката е 7,00 ˚, но това се дължи до голяма степен си твърде близо до слънцето и труден живот като цяло.

Г-н Марго подчерта, че степента на коректността на наклона на орбитите на близки до е много по-висок, отколкото се очаква в началото на проучването: "Направих една палачинка и измерва тяхната средна дебелина: то е установено, да бъде 7.3 mm, на средна радиус от 65 mm. Това съответства на наклона [повърхността] 6 ˚. Така че по-голямата част от планетните системи е по-"плосък" от палачинка, около половината - кръстоска между палачинки и Палачинка ".

Като цяло, "нашите" Условия такива размери, характерни за стандартните (традиционен), руски или скандинавска палачинки (pannkakor). Това е най-планетни системи са плоски като палачинки, и нередовното структурата на тяхната рядкост, отклонение от нормата.

По-разпокъсан (засега) да се получат данни за средния брой на планетите в системата. Това се дължи главно на факта, че нашите средства за наблюдение е най-откри планета с кратко година и голям размер, въртящи се в близост до звездите. Затова астрономите сравнили единственият орган с период от 200 дни и в радиус от 1,5 до 30 земята (повече просто не екзопланети). В 75-80% от exoplanetary системи е 1-2.

Тези данни са особено интересни с оглед на факта, че в нашата планетна система колкото се може по-близо до Слънцето, планетите, само един (Меркурий). С настоящите инструменти за наблюдение, ние не може да се наблюдава лек небесно тяло, дори и най-близката до нас системата Алфа Кентавър.
Наклон (I) почти никога не е повече от 3 ˚, което съответства на параметрите на орбитите на седем от осемте планети от нашата Слънчева система. (Image Wikimedia Commons).

image.

Като цяло, най-вече, по-голямата част от планетарната система около звездата има повече планети от нашата. Справедливо да се каже, че масивните планети, като "супер-Земи", "горещи Юпитери" и "горещ Нептун", близо до Слънцето не е всичко - ". Kompyulenta", за разлика от хилядите exoplanetary системи, казва

Докато изследователите подчертават, че те ще се направят изводи за броя на планетите, по-малки и по-далеч от тяхната система е със средно, те отбелязват, че в настройките на общи и архитектура Слънчевата система са по-средно от изключителна.

"Може би ние не са, че специално", - заключава Юлия Fan.

Проучване скоро ще бъдат публикувани в Astrophysical Journal., Но със своя предпечат можете да намерите тук.

Тагове:   дъска,   системи,   Плоска,   планетни,

1. penchoan - Гравитационната спирала дейст...
17.12.2012 11:57
Гравитационната спирала действува в равнината на екватора плюс минус 5 градуса. Затова почти всички планети и сателити се намират в това поле, а онези които са отклонени, се приближават бавно към равнината. Всяка слънчева система се планира и изгражда с 12 планети, като има временни изключения.