Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2012 12:27 - Откровения към хората на Новия век /продължение/
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 1005 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
03.10.2004

1. Когато казваш: Вярвам или Верую, не е задължително да се показва или демонстрира това пред хората, това трябва да е в Душата на човека, а това се получава само тогава, когато тя (Душата) е открита.

2. В този случай човек разбира своето предназначение и разбира как е устроено Моето Мироздание, приема това като единствено правилния строеж на Света и разбира, че за човека няма друга Система от Закони.

3. С думата „Вярвам” – човекът се съгласява с Моята Система на Мироустройство като единствено правилната и признава, че той е неразделна част от Нея и се подчинява на Моите Закони безпрекословно.

4. Но се подчинява не като безгласен роб, а като част от Системата, разбирайки, че всичко в нея е съизмеримо и се намира помежду си в съотношение на строга последователност, и не трябва да се нарушава нейната стройност.

5. И само намирайки се в нея, подчинявайки се на нейната стройност в отношенията, човекът достига до висотите на своето съвършенство.

6. И когато осъзнато е приел този ред на Мироустройство, човекът ще види, че всичко е така хармонично, така красиво, че не може да не Обича и да не се възхищава на тази Моя Система.

7. А тъй като и самият човек, и неговият род са част от тази стройна Система на Мироустройство, то той не може да не обича всичко това, което й принадлежи.

8. Дори такава малка частица, каквато е човекът, също е част от единната Система. Без нея Моята Система, разбира се, няма да се разруши, но участието на човека повишава нивото на хармония на Системата.

9. Не е ли щастие това – участието на човека в нея, където всичко е взето под внимание и не само ти, Човекът-Бог, но и Калинката и тревичката – всичко се намира в единен хармоничен Свят!

10. Ето защо тази Хармония на щастие предизвиква дълбока Любов към Твореца на тази Система и към всички нейни участници.

11. Ето къде е Любовта – Любовта и възхищението от Хармонията на Вечността!

12. Затова при вас на Земята щастливият човек – това е хармоничният във всичко човек, в това число и в съпружеския брак, когато неговата половинка и той самият са хармонични и се явяват част от Моето Мироздание.

13. Ето какво е Любов – Любов към Хармонията на Моята Система, към хармонията на своето участие в Моя покой на Вечното движение!

14. Любов – това е щастие от участието, от активното участие в Моите Дела!

15. Всяко отстъпление от това вече не е Любов.

16. Ето защо всяко отстъпление от Хармонията предизвиква раздразнение, дискомфорт и като последствие – ненавист.

17. Тоест, Хармонията с Моя Свят - това е Щастието, това е Любовта!

18. Ето ви пътя за усъвършенстване на човека и развитието му на тази Основа, издигането му до подобие на Бога на Земята.

19. Вярвайки в Бога, възхищавайки се на Великите Му дела и Обичайки Го, хората ще разберат собствения си път на самоусъвършенстване и пътя на своето развитие до подобие на Бога и до неговото ниво тук, на Земята, и във Вечността!

20. И като награда такъв човек получава Мъдрост от Мен, Бога, за делата си тук, на Земята, и в бъдещето, във Вечността!…

04.10.2004

1. Сега ругаят, че в Русия най-добре се адаптира централизираната власт и че това по лош начин отличава Русия от Запада, и че подчиняването на централната власт на места се явява неприемане на западната демокрация и стил на живот.

2. Това просто е забележително! Никой не бива да бъде заставян под Пирамидата на властта, особено под силно централизираната власт, която съответства на структурата на Моята Божествена Власт.

3. Тъкмо на Запад не бива да правят опити да внедряват Пирамидата на властта – няма да разберат, ще обсъждат и всичко ще загубят.

4. На Мен ми е нужно народът да възприеме това по същество и безусловно, като нещо естествено, властта в държавата е Пирамида на властта.

5. И не нещо друго - само Пирамида, само строго подчинение на върховните, висшите органи на властта, заради обществото, заради неговия прогрес и развитието на човечеството.

6. Нали, когато казвате „Отче Наш”, вие се съгласявате с текста на молитвата и молите да се построи Моето Царство на Земята. Но как?!

7. Аз не мога да построя демократично или социалистическо, или капиталистическо общество. Всички тези общества не са Мои - както по строеж, така и по идеологията, заложена в тях.

8. Ако Аз откликна на тази ваша молба, Аз ще строя така, както Аз искам, както Аз зная и както е Вечно!

9. И се получава, че човекът моли от Мен за едно, а иска друго! Така не може!

10. Искате или не искате, но вие сте в безизходица със своя мъничък ум.

11. Книги по философия сте написали много, но Истината я няма в тях и няма и да я има.

12. Статии пишете, но все обикаляте и избягвате главното, независимо че се движите заедно с него и вече е „ топло”, но все още не е „горещо”.

13. И никога няма да бъде „горещо” без Мен, без Моята Помощ, без Моя вечен Опит и без Моята Мъдрост.

14. Затова много хора днес разбират безизходността на развитието, началото на падането в пропастта, говорят за това в пресата, в средствата за масова информация, но никой не знае отговора.

15. Викове много и викове по същество, но никой не дава решение на проблема и никой не може да го даде. То е Мое!!!

16. Само Аз мога да кажа КАК и чрез чуващия Ме, да предам на всички парадигмата за развитие на човечеството, за да направя възможно началото на преобразяването на Земята.

17. Последен път и завинаги!

18. И тъй като основната маса руснаци е подготвена  да приеме Моята Пирамида на властта без въпроси, започвам от Русия, постепенно.

19. Разбира се, в Моите сили е да повторя Ноевия Потоп, но това означава пак да се започне от нулата, а това никак не Ми се иска.

20. Макар самите хора да Ме тласкат към това и бягат към своя колапс – Ноевия потоп.

21. Защо? Аз искам да спра това спонтанно падане в пропастта, към всеобщата гибел.

22. Аз искам да възстановя Моето Управление и да ви изведа на Моите релси, където всичко да бъде под Мой контрол и по Моя повеля.

23. Аз нямам друга схема за развитие, всяка друга схема е смърт, тя е неподчинение на Моите Вечни Закони и тя не е Моя.

24. Всичко трябва да е по подобие на Моето Царство – друго не е дадено.

25. Колкото по-скоро разберете това, толкова по-малко грешки ще направите заради своята неразумност като глупави деца, които строят фигурки на пясъка.

26. Така не бива, Аз искам да използвам новите възможности на средствата за масова информация и с помощта на слушащите Ме да опитам да направя „нежна” революция или, по-добре да се каже, „нежно” завръщане към Моята Еволюция, която е единствено правилна.

27. Ето го вашия път, ето я Надеждата за спасение и построяване на вашето общество по подобие на Моето Царство.

28. Ние започнахме процеса на възраждане на Пирамидата на властта в Русия и ще покажем, че пътят за всички е един и друг път няма.

29. Демократичната система на управление не е приложима – тя е далече от съвършенството и справедливостта.

30. Както и капиталистическата демокрация - тя е насочена към това, да направи всички роби, роби от различно ниво, но в същността си роби на капитала – на Златния Телец, на Лукавия.

31. Благополучие за малка част от хората – това е само картинка на щастието на фона на всеобщото нещастие.

32. Но щастие върху нещастието не се получава, даже за тесен кръг хора, защото в  основата  на всички демократични системи на капитализма е заложен порокът.

33. Порокът се разраства, Златният телец и Лукавият изразходват много пари за розови цветове на обществото и розови очила за хората. Каква заблуда!

34. Какъв ужас се открива пред хората, когато свалят тези розови очила.

35. Всичко изведнъж се оказва черно-бяло, неправилно до неузнаваемост и хората започват да разбират, че живеят в кралството на кривите огледала.

36. Прозрението е тежко: всички ценности на капитализма не са вечни, а преходни и не са нужни нито на Мен, нито на вас.

37. Оказва се, че хората са седели в друга лодка, макар и да са помнили за Мен.

38.  Но са помнили за Мен само по повод, по традиция, не с Вяра и с Любов.

39. Прехвърлянето в Моята лодка ще бъде тежко, много няма да успеят.

40. Ще се наложи да се изхвърли безполезния товар, за да не пречи на постъпателното движение напред към построяването на Моето Царство тук, на Земята.

41. И ще строим нова за вас, но вечна за Мен Пирамида на властта, където в тази власт ще има Мои помощници, а не роби на Златния телец и Лукавия…

06.10.2004

1…Праведните мисли на човека са Мои Мисли, изпратени му от Мен, и ако той Ме слуша постоянно, то няма да прави грешки, защото не включва собственото си съзнание – собствения си опит при взимане на решения.

2. Парадоксът се състои в това, че човек може да вземе решение за своите бъдещи действия само въз основа на своя опит или на опита на хората (от предното поколение).

3. Но да се приложи опитът от миналото, за да се разбере бъдещето, е невъзможно и неправилно.

4. Човек не може да знае своето бъдеще, то принадлежи само на Мен.

5. Ето от къде идват многото грешки - да се погледне в бъдещето е Моя привилегия, а как ви се иска да разберете, какво ще бъде „Утре”.

6. И ето сега Аз давам право чрез Мен да погледнат в бъдещето само на своите, слушащите Мен и чрез Мен. Това е единственият път за познание на Света.

7. Всички въпроси да се отправят към Мен, Аз ще подскажа, защото и Вечността и Пространството на Вечността са Мои.

8. Вече ви казах, няма време, при Мен има само Вечност на постъпателното движение.

9. Попитай и съгласувай всички свои действия, без това няма движение напред. Аз знам не само кога, но и къде, и какво. Както вие казвате: Какво? Къде? Кога?

10. Всичките три проекции на бъдещето са Ми известни, всичко е Мое, ето защо човек  не може нищо да планира без Мен.

11. Собствения или колективния си опит хората могат да реализират чрез оценка на вероятността на събитията, но процентът на грешка е много голям. Ето защо има прогрес, но на каква цена !

12. Аз подхвърлям идеите на някои, най-близко стоящи до Мен хора, за да не се доведе развитието на човечеството до задънена улица.

13. Вие не можете да използвате опита на човечеството от миналото, не знаете как се е развивало то по-рано, какво е било неговото ниво на развитие, какво са можели по-рано хората.

14. Повече или по-малко разбирате, по-често предполагате, по разкопки определяте ритъма и нивото на живот на предишните поколения от близкото летоброене, а какво е било в древността – знаете, едва ли не, само по Омир.

15. Затова и опитът на човечеството не се използва и не са ви ясни причините за падението и изчезване от лицето на Земята на цели народи.

16. За хората стартът на Историята – това е Старият Завет - това е началото на летоброенето, казано със съвременни понятия.

17. А какво е било по-рано? Та нали Земята не се е появила вчера?

18. Археологията е объркала всичко и дава описание на това, което е намерено, както и е удобно, само не така, както е било.

19. Пък и за какво ви е да знаете как и какво е било. Вие ще узнаете всичко от Мен, когато му дойде времето и в пълен обем.

20. Вие се намирате на Моя Полигон заради самите себе си, за развитието и усъвършенстването на своите способности до нивото на подобие на Бога, тоест до Моето ниво.

21. Засега - учение и подготовка на знанията на равнище до прага на познание на Моя Свят. Вие казвате: „Няма предел съвършенството” – има предел – това е Моето Ниво.

22. Моето ниво е достъпно за хората дотолкова, доколкото те могат да бъдат редом с Мен.

23. Всеки от вас има свое собствено ниво. Аз го определям, но само след усъвършенстването ви тук, на Земята.

24. Колкото по-бързо разберете това, толкова по-бързо ще тръгне прогресът на вашето усъвършенстване на Земята и толкова по-бързо вие ще изградите отношенията си тук по подобие на Моето Царство; по-бързо ще построите Пирамидата на Моята власт, справедлива и единствено правилна за вас.

25. Всички Мои Завети са насочени към това. Това са Моите подсказки за вас: как да живеете сами и да изграждате отношенията между хората, как да постигнете хармония на Вяра и Любов в Обществото.

26. Защото Моята Цел е не да дам на някой от вас понятие за Моята Религия чрез Вярата и Любовта, а да обединя всички хора под този единствено правилен лозунг, който е Основата на Моята Религия: Вяра и Любов!

27. Чак след това ще се разкрие за хората Надеждата за получаване на Моята Мъдрост и всяка ваша крачка ще бъде осветена от Моите Знания, и няма да има грешки по този път сега, и завинаги!

28. Та нали само такова общество създава условия за усъвършенстване на цялото стадо и превръщането му в общество от хора.

29. Това е Моята Мечта! От стадото да се направи общество от хора по Мой образ и подобие! Завинаги!

30. Аз ще постигна това на всяка цена и сега Аз виждам възможност за това.

31. Виждам перспективите на този процес и знам, че пътят е възможен. Аз ще създам условия за това чрез средствата за масова информация, чрез Интернет.

32. Хората ще ме чуят и ще се обърнат към Мен!

33. Това обръщане към Мен няма да бъде формално изпълнение на религиозни обреди, а истинско, искрено обръщане към Мен. Това ще Ми даде възможност да открия пред хората Истината за Моето Учение, Висотата на Моите Закони и структурата на построяване на Пирамидата на взаимоотношенията между хората…

продължение   


Тагове:   откровения,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39928342
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930