Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2012 23:30 - Призив за Преципитацията на Личната Изумрудена Матрица за Изцеление (и една притча)
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 2431 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 31.01.2012 23:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Призив за Преципитацията на

Личната Изумрудена Матрица за Изцеление

Дадено чрез Е. К. Профит в учението й за ""Изумрудената Матрица""

 

Изумрудената матрица е вътрешната формула, уникална за Вашето собствено Божие Присъствие.

 

Това е формула за екстернализация на това ,което е реалния образ на Божието Присъствие във Вас.

 

Това е знака за Слизане на Вътрешната Ви Светлина и Външна й Проява.

Вие имате Лична Изумрудена Матрица, Ваша Уникална Изцеляваща Формула, която може да призовавате.

Тази Матрица се намира във Висшето Ви Аз и и съдържа конкретните стъпки на лечение, които трябва да се предприемат, за да се постигне Цялостност и Пълнота в тялото, ума и душата.

 

Вашият Висш Аз наистина е Вашият Божествен Лекар отвътре и знае точно каква модалност и вид изцеление ще Ви помогне във всеки даден момент.

Например, Вашият Висш Аз знае от каква диета може би се нуждаете за да постигнете емоционален баланс, и дори какви витамини и минерали, може да Ви е нужно да вземете.

 

За да се постигнете целта си и да откриете Вашата Лична Изумрудена Матрица, Вие трябва да помолите :

- Вашия Висш Аз,

- Мастерите-Лечителите,(Лечителите-Експертите )и

 - Ангелите-Лечители (които използват Лазерна технология, която е отвъд физическия план, несъпоставима с нищо от известните технологии в момента и лекуват чрез изумруд и кристалните лъчите),

да доведат до Външното Ви Съзнанието, Специфичната Лечебна Формула, която трябва да следвате, за да балансирате своята карма и да се изцелите.

За тази цел, ежедневно може да отправяте следния призив силно, ясно и с пълен глас (Както е описано в Науката на изреченото Слово), за да се постигне максимален резултат.

 

Призив за Преципитацията на

Личната    Изумрудена Матрица за Изцеление

„В името на :

- Моето Любимо Могъщо, АЗ СЪМ Присъствие и

- Моята Любима Свещената Христова Същност,

Аз призовавам :

- Лечебните Ангели  на  Изумрудения  Лъч,

- Архангел   Рафаел  и  Дева Мария,

- Възнесеният  Учител Иларион  и

- Елохим Циклопея,

да ми помогнат  да се включа в своята  собствена Формула на Изумрудената Матрица за Изцеление на

Тялото, Ума и Душата ми.

Моля, помогнете ми  и да  се освободя  от тези ограничителни мисли и чувства, които вероятно  съм задържал(а)  

- Подсъзнателно,

- Съзнателно,        или

- Несъзнателно

Относно:

- себе си      или

- другите,

и които блокират процеса на Лечение.

Аз Призовавам Лечебна Светлина от Зелената Ивица от Моето Каузално Тяло и от  Каузалните Тела на тези Учители,  която да ми помогне да преустроя  Душата си с:

Идеалните, Перфектни Вътрешните Светлинни Копия-Отпечатъци ""

 

Мастерите-Експерти учат, че Визията (Виждането) е знак на Изумрудената Матрица. И ,че Любовта, Състраданието и Смирението са част от Свещената Формула на тази Матрица.

Тъй като Вашата лечебна формула, вече съществува вътре във Вас, можете лесно да я преципитирате

(преципитация-призоваване на нужните събития на физически план с използване на духовна технология),

ако сте решени и съсредоточени.

Превод: Нина Гаврилова

И една притча:

Б(у)дителност

При един много стар учител дошъл принц и казал:

- Баща ми ви поздравява. Той е стар и няма да живее дълго. Праща ме при вас със спешна молба - да ме обучите, докато той е още жив. Иска му се да ме види с вашите препоръки. Аз владея великолепно множество бойни изкуства, бях на война, имам медали. Завърших университета с отличие. Когато се върнах при баща ми и му казах: „Готов съм", той ми отвърна: „Не, още не си готов, не си свършил най-важното. Трябва да отидеш при един учител, за да те научи на медитация. Това ще ти позволи да обединиш цялата си предходна подготовка. Докато не се научиш на това, не мога да ти поверя държавата." И каза вашето име.

Принцът помълчал известно време и добавил:

- Готов съм да изпълня всички ваши указания, но побързайте.

Учителят казал:

- Първото ми изискване е да не бъда обвързван с времето. Всичко зависи от вас. Ще се старая възможно най-много, защото на мен също не ми остава много. Вече съм стар и не мислех да взимам ученици, но вас ви изпраша самият император, а той е мой стар приятел, заедно учихме медитация при един учител. На него не мога да откажа. Обучението ви започва веднага.

Принцът попитал:

- Какво трябва да правя? Старият учител отвърнал:

- Най-обикновени неща - ще чистите, ще готвите, ще носите вода, ще цепите дърва. Но помнете: по всяко време мога да ви ударя изотзад, така че бъдете нащрек.

Принцът не очаквал такъв обрат, повдигнал рамене и казал:

- Какво е това обучение? Но щом баща ми ме е пратил при вас, значи така трябва да бъде.

Учителят непрекъснато го биел. Бил наистина велик, опитен човек. Приближавал се безшумно, стъпките му не се чували. Неочаквано изскачал отникъде и удрял лошо.

След 15 дни цялото тяло на принца го боляло от непрекъснатия бой, но той бил щастлив, защото се научил да чува стъпките на учителя си. Съзнателността му пораснала. Докато цепел дърва, мислите му били съсредоточени върху стареца: „Откъде ще се появи и как да се защитя?"

Учителят се опитвал да го удари, а принцът едва успявал да хване бамбуковата му пръчка. В такива условия съзнателността му трябвало да нараства. След три месеца старецът вече не могъл да го удари нито веднъж за цял ден.

Принцът бил много щастлив. Мислел си: „Дойде великият ден!" Радвал се на тялото си, което укрепвало под ударите. Сега разбирал, че е придобил някаква сила, която не е притежавал никога преди. Понякога, чувствайки, че учителят се прокрадва, викал от стаята си: „Не се и опитвайте. Нащрек съм!"

Но с това обучението по бдителност не свършило. Един ден старецът го извикал и му казал:

- Сега започва следващото ниво. Досега те бих с бамбукова пръчка, а от днес ще те удрям с истински меч.

Извадил меча си и казал:

- Ето, погледни го. Следи го. Сега той ще те дебне непрекъснато.

Това вече не било шега работа, а въпрос на живот и смърт. Пред истинската заплаха съзнателността на принца порасла като стълб светлина.

Старецът се опитвал да го удари, но в продължение на три месеца не могъл. Понякога, докато принцът медитирал със затворени очи, той чувствал, че учителят се промъква зад гърба му, за да нанесе удар, и когато замахвал, принцът се хвърлял встрани, за да се спаси.

Дошъл денят, когато учителят го извикал отново и казал:

- Щастлив съм. Втората част на обучението е завършена.

Принцът отговорил:

- Аз също съм щастлив и съм ви безкрайно благодарен. Не съм и подозирал, че имам такива способности. Даже най-лекият ветрец не може да мине покрай мен, без да го забележа. Нито една мисъл не се промъква в съзнанието ми неконтролируемо и се радвам, че има още какво да науча.

Отначало имах съмнения и дойдох тук само защото баща ми настояваше. Но сега самият аз искам да се уча и вече не мисля нито за баща си, нито за империята, нито за нищо друго. Всичко, за което мисля, е как да доведа съзнанието си до връхната му точка, и всичко това заради тази радост, която познах, за която дори не съм подозирал и не съм могъл да мечтая.

Да започваме третото ниво.

Учителят казал:

- Ще те удрям с меча нощем, докато спиш. Принцът отвърнал:

- Добре.

Учителят опитвал да удари принца, но щом влезел в стаята му, той се събуждал. Започнал да се вижда отстрани как спи. Заспивайки, наблюдавал как сънят го оборва и завладява тялото му. Обръщайки се насън, се виждал отстрани как се обръща от хълбок на хълбок.

Три месеца учителят се опитвал да нанесе удар, но не успял. Съзнателността на ученика станала абсолютна. Веднъж учителят повикал принца, прегърнал го и му предал меча си с думите:

- Ето моята препоръка. Баща ти ще я разбере, защото той знае, че това е мечът на нашия учител. Сега е твой, защото ти достигна висшето състояние на съзнателност, нуждата от меч остана далеч назад.

Из книгата "Най-известните дзен притчи"

 

 

 

 





Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39980665
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31042
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930