Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2011 23:49 - Пътуване извън тялото Робърт Монро Глава 8
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 1184 Коментари: 1 Гласове:
1



8. „ЗАЩОТО БИБЛИЯТА ТАКА МИ КАЗВА”
Ако човешкото същество има Второ тяло, ако това Второ тяло оцелява и след
онова, което наричаме смърт, ако личността и характерът продължават да съществуват в тази нова-стара форма – тогава какво? Отново стародавният въпрос търси своя отговор. До днес, след дванадесетгодишна нематериална дейност, не откривам доказателства, потвърждаващи библейската представа за Бог и задгробния живот в онова място, наречено Рай. Възможно е да съм намерил такива, но да не съм разбрал. Твърде е вероятно. Причината може да е в това, че не съм достатъчно „квалифициран”.
От друга страна, повечето от нещата, с които съм се сблъсквал, биха могли да бъдат
основни, а те са били изопачавани от историята в продължение на стотици години.
Нека започнем с молитвата, за която се предполага, че е директната връзка с
Бога. Както сме научени да се молим днес, това е все едно да казваме наизуст
химическа формула, без каквото и да е познание за първоначалното предназначение и значение на съставните й елементи. Или начинът, по който децата ни пеят „Лъндън Бридж се сгромолясва”, без да знаят оригиналното значение на песента. Цялата ни цивилизация е изпълнена с такива нерационални навици. Очевидно молитвата е един от тях. Някой някъде знае как да се моли. Той се опитва да докосне другите. Малко са и онези, които познават методологията. Други запаметяват само думите, а думите през годините са се променяли. Постепенно техниката се е изгубила, инцидентно е била преоткривана през вековете. В по-късните случаи съвсем рядко преоткривателят е бил в състояние да убеди останалите, че Старият Утъпкан Път не е съвсем правилен.
Това е всичко, което мога да разкажа. Старият Утъпкан Път не е достатъчен.
Или, както вече казах, не съм достатъчно квалифициран. Още по-лошо би могло да
бъде и това, че моята подготовка да се моля не е подходяща или е неправилна. Във
всеки случай, на мен не ми върши работа....

Целият текст четете ТУК




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Не пречи нищо да си има свое мнение и ...
11.01.2011 01:22
Не пречи нищо да си има свое мнение и да го отстоява
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39935334
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930