Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2010 14:06 - Big Brother - вариант Великобритания
Автор: universalnite000 Категория: Други   
Прочетен: 14981 Коментари: 40 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Жителите на Обединеното кралство са в момента на челно място по най-интензивно подслушване, наблюдение и изобщо шпионаж в Европа. В страната има около 5 милиона камери. Всеки британец е наблюдаван през денонощието поне от 300 от тях.
    Неотдавна в Камарата на представителите е внесен закон за сигурността и борба с престъпността (CSA). Неговата пропагандирана цел е да промени принципите за взимане и архивация на ДНК-проби на задържаните от полицията.
    Полицейската база-данни с тези кодове е била създадена още през 1995 г. по инициатива на тогавашния министър на вътрешните работи Майкъл Хауърд от правителството на Джон Мейджър. След като лейбъристите идват на власт ( и дори преди са критикували Хауърд за тези мерки) , те не само че не ликвидират базата, но я разширяват до невъобразими размери.
    През 2004 г. е прокаран нов закон - за взимане на ДНК-проби от всички, които са задържани в полицията. До момента тези данни са били архивирани безсрочно. Като краен резултат от това, британската полиция има най-голямата в света база-данни от биокодовете на ДНК на 5 милиона жители. От тях 1 милион не са били дори обвинявани официлно или задържани !
    Достъпът до тези генни кодове обаче не е улеснила работата на полицията, както се внушава за пред медиите. Според статистиката от последните 5 години средно 1 % от всички престъпници са били разкрити благодарение  на архивите с ДНК-проби. Начинът на събиране и архивация на ДНК във Великобритания бе критикуван през 2008 г. от Европейския трибунал за правата на човека. Изводът му е, че архивацията на проби, често идваща от невинни юридически хора е грубо нарушение на стандартите за правова държава. Въпреки тази критика, правителството на Гордън Браун в проекта CSA не въвежда задължението за незабавно отстраняване от полицейската документация на ДНК-пробите на хората, които са освободени от ареста. Проектът предвижда само ограничение времето за архивация на пробите до 6 години. Изключение са онези, които са заподозрени в тероризъм. Техните проби ще се архивират безсрочно. Оправданието - тероризмът. През последните 7 години разходите за "борба" с тероризма нараснаха от 950 милиона на 2 милиарда лири. За същия период е удвоен и персонала на британските тайни служби. Контраразузнаването MI-5 е ангажирало над 3000 служители , а разузнаването - MI-6 над 2000. Това е голям апарат за мирно време, което показва степента на безпрецедентната полицейщина вътре в Англия. Освен това в специално антитерористично звено на Скотланд ярд работят над 1500 души.
    "Борбата" с тероризма е ниско ефективна , но с висока степен на злоупотреба. Както се вижда от публикуваното през лятото на 2009 г. разследване, полицията и държавната администрация под този претекст за борба масово нарушават законите, следствени разпоредби и правата на хората. Всеки ден има поне 1000 случая на незаконен контрол на личната електронна поща и подслушване на телефонни разговори. Британското правителство е имало намерение преди няколко месеца да въведе електронна база-данни, в която да се съхраняват записите на телефонните разговори и електронна кореспонденция на всички, "заподозрени в нещо". Но заради острия обществен протест са били принудени да се откажат от тези идеи.
    Лични данни събира не само полицията. В Лондон системата Ouster Card се използва от пътниците на градския транспорт. Тя позволява не само следене на трасето на пътуване на всеки притежател на картата, но и определяне на локацията на този човек.
    От своя страна програмата Connecting for Health , пусната преди няколко години, е най-големият в Европа проект за база-данни за здравословното състояние на всички британци.
    Но тези мерки не допринасят с нищо за подобрение на тяхната сигурност. От няколко години расте броят на обикновените престъпления. През 2009 г. има например 6000 повече кражби на леки коли в сравнение с 2008 г. Актовете на вандализъм нарастват със 74000, а взломовете - със 7000. За мен няма съмнение, че тук играе роля и технологията за майнд-контрол. 
    Англия днес е най-полицейската държава на Земята. Вече дори се говори за "концлагера Великобритания" .

По материали от Интернет


Тагове:   Великобритания,   big,   вариант,


Гласувай:
11



1. universalnite000 - Ре 1
16.03.2010 14:18
:) Защо не отидете там тогава ? При това прекрасно според Вас положение ?
цитирай
2. galatceq - Към 1 - изобщо мислите ли с главата си ...
16.03.2010 14:21
Към 1 - изобщо мислите ли с главата си ? !
цитирай
3. анонимен - и тук искат да парвят това с 4енге...
16.03.2010 14:22
и тук искат да парвят това с 4енгетата на Борисов и сие
цитирай
4. universalnite000 - Какво казват в "Тихи оръжия за ...
16.03.2010 14:29
Какво казват в "Тихи оръжия за безшумни войни" ? -
За да има монопол на властта, необходимо е обществеността да не бъде запозната с точните икономически науки.

Всяка наука представлява средство за постигане на определена цел. Средството е познанието, а целта — контролът. Остава само един въпрос: Кой ще се възползва от това средство?

През 1954 г. това беше първата грижа на управляващите. Въпреки че т. нар. морални ценности съществуваха, от позицията на закона за естествения подбор бе прието, че една нация или народ, които не използват своя разум, не стоят по-високо от животните, не притежаващи такъв. Такива хора са добитък и храна за своя пастир.

Следователно в интерес на бъдещия Световен Ред, мир и спокойствие, бе решено в тесен кръг да бъде обявена тиха война срещу американското общество с крайна цел постепенно и трайно преразпределяне на естествената социална енергия – богатството на недисциплинираните и безотговорни членове на обществото да премине в ръцете на едно малцинство от отговорни, дисциплинирани и “достойни” хора.

цитирай
5. universalnite000 - И пак от тази книга : - Тихото оръжие ...
16.03.2010 14:30
И пак от тази книга : - Тихото оръжие не предизвиква шум от експлозия, не причинява видими физически или умствени увреждания, видимо не се осъществява груба намеса в ежедневния социален живот.

Въпреки това, за тренирания наблюдател то несъмнено причинява шум, физически и умствени увреждания, и несъмнено внася изменения в социалния живот — но само за наблюдателя, който умее да анализира.

Обществото не може да разбере това оръжие и затова не вярва, че е атакувано и поробено чрез него.

Хората инстинктивно чувстват, че нещо не е наред, но поради техническата същност на “тихото оръжие”, те не могат да си го обяснят рационално и то остава недостъпно за техния разум. Затова, при въздействието на това оръжие, хората не знаят как да викат за помощ, как да се отбраняват срещу него и как да се обединят за такава отбрана.

Когато “тихото оръжие” се прилага постепенно, обществото се приспособява към неговото въздействие и понася безропотно пораженията, докато психологическият натиск (чрез икономиката) го доведе до пълен срив.

Следователно “тихото оръжие” е вид биологическо оръжие. То атакува жизнеността, избора, способността за движение на индивидите в обществото посредством познанието, разбирането, манипулацията и атаката върху източниците на естествена и социална енергия, като използва умело физическите, емоционалните и умствените слабости на индивидите.

цитирай
6. galatceq - Понякога се чудя как може да има още ...
16.03.2010 14:34
Понякога се чудя как може да има още толкова наивни които вярват, че тези мерки са за сигурността им , но така е - в бездуховни общества ....
цитирай
7. universalnite000 - Ре 7
16.03.2010 14:44
Уви , така е ...
цитирай
8. galatceq - Изразяването на това кои сме, го...
16.03.2010 15:44
Изразяването на това кои сме

, говоренето на истината ни, изразяването на уникалността ни. Това е Революцията. А не оръжия и бомби и отговаряне на насилието с насилие и на гнева с гняв. Какъв е смисълът? Получавате два пъти повече насилие и гняв. Боже, колко сме напреднали!!! Начинът да се излезе от това положение е финалната революция – да бъдем каквито сме, а не това, което някой друг ни казва, че трябва да бъдем
цитирай
9. universalnite000 - Ре 9
16.03.2010 15:53
:) Хубаво казано, с такова мислене няма да се възприема необходимостта от псевдо-сигурността ;)
цитирай
10. miaa - Всяка държава
16.03.2010 16:03
Има нужда от такава сигурност за да може да се справя с престъпността.. грабежи , насилия ипр.Много невинни хора страдат от това! И децата най- вече! Поздрави за хубавия постинг,Universalnite000!
Днес направих подобен коментар в друг блог! Най -важното е позитивното мислене и действие на всеки човек за да имаме бъдеще!
цитирай
11. gloryflory - След като ни вземат и ДНК-то, дали ...
16.03.2010 16:50
След като ни вземат и ДНК-то, дали остана нещо друго, което да ни вземат ?!!!.....
цитирай
12. анонимен - Хех:)
16.03.2010 17:15
Бил съм там в продължение на година и не е по сигурно от колкото тук. Рекета в някои квартали е ежедневие при това от 14-15 годишни пикльовци. Това като пример
цитирай
13. universalnite000 - Ре 11
16.03.2010 17:43
Всъщност аз с тази статия искам да подчертая до каква степен се е обезчовечила тази система, щом кара хората да вярват че такива мерки са спасение
цитирай
14. universalnite000 - Ре 12
16.03.2010 17:46
Отличен въпрос , може би ще искат и нещо от вечната нефизическа същност ... всичко може да се очаква !
цитирай
15. universalnite000 - Ре 13
16.03.2010 17:47
Да , подобни неща съм чувал и от други , което за мен е знак за внимание и раздяла с някои илюзии
цитирай
16. анонимен - Бях скоро в англия. Във всеки от д...
16.03.2010 18:02
Бях скоро в англия. Във всеки от двуетажните автобуси има общо около 5-6 камери на двата етажа- във всички автобуси! 90 % от Лондон се наблюдава денонощно с камери.
И знаете ли какво? Никой не те напада по улиците, почти няма джебчийски кражби в обществения транспорт - автобуси, метро, защото всички се заснема и извършителя веднага ще се хване.
Почувствах се сигурна за първи път, не като в нашата бандитска държава!!!
За почтените хора тази сигурност и спокойствие са добри.
За крадците, мошениците и всякакви добни елементи не е добре.
Бях възхитена от спокойствието и реда в тази държава!
цитирай
17. universalnite000 - Ре 17
16.03.2010 18:05
А направи ли ви впечатление този абзац : Достъпът до тези генни кодове обаче не е улеснила работата на полицията, както се внушава за пред медиите. Според статистиката от последните 5 години средно 1 % от всички престъпници са били разкрити благодарение на архивите с ДНК-проби. Начинът на събиране и архивация на ДНК във Великобритания бе критикуван през 2008 г. от Европейския трибунал за правата на човека .....
цитирай
18. анонимен - i vse pak angliq e mnogo po-sigurna ...
16.03.2010 18:06
i vse pak angliq e mnogo po-sigurna darjava ot bg - jiveq veche 5 godini v angliq i ne sam bila obekt na prestaplenie, koeto ne moje da se kaje za bg (nishto che se pribiram za nqkolko sedmici samo godishno) neka ne teoretizirame samo!
цитирай
19. universalnite000 - Ре 19
16.03.2010 18:08
А защо не се запитате - как така стана това с България , дали не е дело на злоумишлено действие и то от вън ? Новият световен ред включва точно такива интервенции срещу държави като нашата - емитиране на престъпност, за да пожелаят хората сами тези мерки за сигурност ;)
цитирай
20. анонимен - За ДНК-то и на мен не ми харесва. П...
16.03.2010 18:08
За ДНК-то и на мен не ми харесва. Прекалено ми се вижда. Но за камерите, които са навсякъде- браво!
Това наистина създава страх у престъпниците, че всичко се заснема и спокойствие сред гражданите.
Поставянето на камери е наистина начин за борба с уличната престъпност.
цитирай
21. анонимен - zatova sam napusnala stranata, ...
16.03.2010 18:10
zatova sam napusnala stranata, zashtoto za vsichko sa ni vinovni ot van, no chestno kazano navan ne gi interesuva kakvo e v BG... a az predpochitam da si poemam otgovornostta za sobstveniq si jivot
цитирай
22. universalnite000 - Ре 21
16.03.2010 18:12
Точно тук се изпуска важното - че ценностната система я няма , тя е сведена само до разликата между имам и нямам . За мен този проблем е икономически и психологически , създаден изкуствено с цел тотален контрол над хората ....
цитирай
23. universalnite000 - Ре 22
16.03.2010 18:17
Момент - не казвам, че само отвън са виновни, за да успее дадено действие , то трябва да има и подходяща почва, нали ? А самият факт , че казвате - предпочитам да поема отговорност за собствения си живот, за мен говори за някакъв вид отделяне от общото , но това винаги се оказва илюзия, защото всички имаме своите отговорности едни към други . Като казвам общото , нямам предвид някаква тълпа , а единомишленици, които са надмогнали егото и са осъазнали, че всичко е Едно в много форми ....
цитирай
24. анонимен - Любопитен
16.03.2010 19:01
Добре, я някой да ми обясни тоя "тотален контрол" в какво се изразява? Теоритично, в момента съм гражданин на Англия, живея в Лондон, има моя ДНК проба в районното, в регистъра съм. Какво точно ще ми направи ужасната държавна машина, при положениее, че престъпление не съм извършил. Ще ми направят изследване и ще разпространят страховитата информация, че е вероятно да оплешивея? Ще докажат, че съм пил бира в пъба на другата улица благодарение на натривка на подозрителна халба?
Някой по-горе попита първия защо не отива към Англия. Да го свържа с половината си приятели, които вече са там и (основно) заради липсата на всякакъв контрол и законност не щат и да чуят за България?
цитирай
25. tomcat - Добре, я някой да ми обясни тоя &q...
16.03.2010 19:22
анонимен написа:
Добре, я някой да ми обясни тоя "тотален контрол" в какво се изразява? Теоритично, в момента съм гражданин на Англия, живея в Лондон, има моя ДНК проба в районното, в регистъра съм. Какво точно ще ми направи ужасната държавна машина, при положениее, че престъпление не съм извършил. Ще ми направят изследване и ще разпространят страховитата информация, че е вероятно да оплешивея? Ще докажат, че съм пил бира в пъба на другата улица благодарение на натривка на подозрителна халба?
Някой по-горе попита първия защо не отива към Англия. Да го свържа с половината си приятели, които вече са там и (основно) заради липсата на всякакъв контрол и законност не щат и да чуят за България?



Много наивно приемаш нещата, с тази ДНК проба не дай си Боже може да се създават расово специфични биологични оръжия .Могат каквото си искат да правят снея ,ако един ден станеш неудобен за властTа.За всеки случай не им е работа да ни взимат каквито и да е било проби или да ни следят това е просто не само незаконно,но и граничи с подигравка елементарни човешки права и свободи.Страни като Англия и САЩ отдавна са се превърнали в държави затвор ,именно затова местното население бяга от тях, че даже в България щом идват прави си сметка колко сериозна е работата!
цитирай
26. universalnite000 - Отлично обяснение от tomcat, който ...
16.03.2010 20:10
Отлично обяснение от tomcat, който има усет - ще го разбере напълно :) От себе си ще добавя нещо по отношение на : Някой по-горе попита първия защо не отива към Англия. Да го свържа с половината си приятели, които вече са там и (основно) заради липсата на всякакъв контрол и законност не щат и да чуят за България ...
Всеки знае, че и там обществото е на пирамидален принцип. Пред хората посредством пропагандата се представят невероятни възможности за изява и реализация . Остава само да се включиш и всичко става ок. Но разсъждавайки трезво, от позицията на реалността, този свят е елементарен , сив и скучен, нищо не ви се предлага , освен възможността да следвате един и същи ритъм до затъпяване : работа - къщи ( това го знам от хора, били по тези страни ;) Но така е и по-лесно, защото отпада необходимостта да се замисляш. Просто следваш предписаните правила и нямаш проблем. А ако попаднеш на опонент, който отрича тази втълпена парадигма, просто трябва да се позовеш на някой "авторитет" по възможност с научно звание , който да защитава тази лудост !
цитирай
27. анонимен - Ще става по-зле!
16.03.2010 20:51
Ще дойде време, когато ще попълват базата си с данни направо от родилното отделение. Щом се роди ново бебе, ще му вземат ДНК и да му поставят проследяващ чип, за "безопасността и благото" на обществото.
цитирай
28. mileidi46 - Mislq, 4e vapros na malko vreme, da ...
16.03.2010 21:20
Mislq,4e e vapros na malko vreme,da zapo4nat da ni slagat 4ipove...
Ve4e zapo4naxa s pasportite....
Da opravqt jizneniqt standart na sveta i nqma da ima kradzi i djeb4ii,ot koito ve4e ni,,pazqt''
A te teroristite--taka i ne xvanaxa,za6toto ne sa6testvuvat...Ben laden--naprimer..o6te go tarsqt da mu se nevidi tozi Afganistan...Sme6no e kak razsajdavat nqkoi xora...
цитирай
29. universalnite000 - Ре 28
16.03.2010 21:29
Не е изключено, има индикации в тази област , дано повече хора се пробудят и осуетят това ...
цитирай
30. universalnite000 - Ре 29
16.03.2010 21:30
Тези от върховете са ясни - създават проблем и предлагат решение , въпросът е, че мнозина им се хващат на тази пропаганда
цитирай
31. tomcat - Даже ония ненормалник бившия вице ...
16.03.2010 22:22
Даже ония ненормалник бившия вице на САЩ Дик/Хуй/ Чейни се беше изцепил ,че расово специфичните биологични оръжия са "политически полeзни инструменти"!
цитирай
32. universalnite000 - Ре 32
16.03.2010 23:07
Това напомня за всякакви видове сегрегация , чрез която се управляват хората ...
цитирай
33. анонимен - Ре 33
17.03.2010 08:46
Всъщност впредвид увеличаващото се население концентрирано в малки пространства, контрола със специфични средства ще се засилва. Дали е правилно или не е спорно, защото могат да се приведът аргументи както в една така и в другата посока. Факт е, че последните няколко години в Англия, бяха разкрити няколко изключително тежки престъпления, благодарение на видео наблюдението. В работата ми имам постоянно видеонаблюдение и то не ми пречи, даже ме улеснява. Никой не може да каже, че се е случило нещо което всъщност не е станало и обратно. Няколко пъти съм посещавал Лондон и винаги съм се чувствал по сигурен отколкото в който и да било по-голям град в БГ. Ще дам и един пример. Когато новият кмет на лондон издаде заповед да се спре употребата на алкохол в метрото - това се случи незабавно.
цитирай
34. universalnite000 - Ре 34
17.03.2010 08:52
За мен този проблем е икономически и психологически , създаден изкуствено с цел тотален контрол над хората
цитирай
35. анонимен - Предпочитам такъв контрол пред ...
17.03.2010 09:39
Предпочитам такъв контрол пред беззаконието и престъпността в Бг
В 15-милионен град се чувстваш по-спокоен и сигурен от където и да е в Бг
цитирай
36. universalnite000 - Ре 36
17.03.2010 09:49
А защо не се запитате - как така стана това с България , дали не е дело на злоумишлено действие и то от вън ? Новият световен ред включва точно такива интервенции срещу държави като нашата - емитиране на престъпност, за да пожелаят хората сами тези мерки за сигурност ;)
цитирай
37. анонимен - Не, дело е на крадливи хора с прес...
17.03.2010 13:13
Не, дело е на крадливи хора с престъпни намерения.
Така се краде по-лесно, като няма ред и законност

цитирай
38. universalnite000 - Ре 38
17.03.2010 14:16
Дали законите ще отстранят това ? Едва ли . Следвах Право до 3-ти курс и съм убеден в това. Докато не се върнем към извечните морални ценности нищо не ще се промени. И ще има продължение на "създаден проблем - предложено решение"
цитирай
39. razkazvachka - bigbrother си е английска идея
19.03.2010 19:02
и там си работят по въпроса целенасочено и по британски - изчерпателно - и нещата са много по-сложни, но тук са представени, без да стресират -

поздравления за текста!
цитирай
40. universalnite000 - Ре 40
19.03.2010 20:04
:) Мерси, моята цел не е да стресирам, а да споделям информация, радвам се , че ме разбираш !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: universalnite000
Категория: Хоби
Прочетен: 3795769
Постинги: 442
Коментари: 5133
Гласове: 22876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Блогът на Галацея
2. Допълващ блог
3. Блогът на един приятел - духовен и изследователски блог
4. Тихи оръжия за безшумни войни
5. Протоколи на Ционските мъдреци
6. За мисловните ограничения
7. Трудно е да бъдеш бог
8. Истината за Световната банка и МВФ
9. Четирите споразумения
10. СПОДЕЛЕНИ ОТКРОВЕНИЯ
11. Нещо от Андромеда
12. Илюзии - Ричард Бах
13. д-р Атанас Гълъбов - Световната конспирация срещу здравето
14. Тайните общества на III Райх.
15. Великата Тайна На Водата
16. Маите
17. ИНКAРНАЦИОННИ НИВА - taidzi
18. За Аркадий и Борис Стругацки
19. Тайните на Матрицата - Дейвид Айк
20. gizamap.com
21. В един есенен ден по шосето ( Павел Вежинов )
22. ДРАГИ УЧЕНИ - galatceq.blog.bg
23. Време за съпротива - Валтер
24. Земята е разумно същество
25. За папа Йоан Павел Първи и Ватиканската мафия
26. Робърт Шекли - "ЦЕНАТА НА ЖИВОТА"
27. astro.com
28. Спокойствието на blogspot :)
29. Хроновизорът и образите от миналото ( Франсоа Брюн )