Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2019 23:06 - ИМАМ НУЖДА
Автор: hloris Категория: Бизнес   
Прочетен: 2159 Коментари: 6 Гласове:
9

Последна промяна: 22.03.2019 23:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
*

*

*


Имам нужда от събуждане с плесница
и от конска доза неморал!
Фактът,че живях като светица
някой да ми е признал?
Че пропуснах мигове безценни
някой да ми е платил?
Че живях без радостите земни
някой да е оценил?
Слабознаещите колко струвам
давеха душата ми във кал...
Дразнех ги,понеже съществувам,
режеха ме къс по къс без жал...
Свързваха ме с хора непознати
-хубавите обезателно са грешни...
Бълваха отровни компромати,
раждаха интриги смешни...
Време ми е да съм друга
-чисто нова и да мачкам!
И сега наричана съм "луда",
но поне не съм играчка.
Начинът по който продължавам
-с всеки според отношението му!
Вземам си каквото заслужавам
-безпардонно  ще е поведението ми!
Имам нужда от високомерие,
дълго бях добра и съжалявам!
Ще накажа всяко лицемерие,
правилно ли е-аз САМА решавам!


                                                                  Таня Батаклиева




Гласувай:
10



1. emelika - Достигнала да светостта
23.03.2019 11:42
Светицата до края чиста ще я пази.
цитирай
2. morskipesni - Женски досадни брътвежи.
23.03.2019 13:42
Да е знаела към какво се стреми, а не да мрънка отпосле и да се обръща на 180 градуса, като види дебелия край.
цитирай
3. lexparsy - Имаш моите шумни и дълги ръкопляскания...
23.03.2019 21:23
толкова шумни и дълги, чак докато се приключиш с „катарзиса“ си... и помълчано се запролетиш :-)))
Даже се зачудих дали аз съм го писал това бе Таня... толкова ми хареса :-)
Това просто означава, че си намерила друг начин да бъдеш пак Добра и Споделена и Обичана...
Но!!!
Просто без да си Жертва на други имитиращи любов консуматори :-)
Тихички поздравления :-)
цитирай
4. hloris - Чистотата идва от нашата душа,от нашите мисли и помисли..
24.03.2019 10:52
emelika написа:
Светицата до края чиста ще я пази.


понякога да я запазим трябва да кажем твърдо "не" на външния свят,на това,което не отговаря на нашите принципи и морал,както и разбирания за изобщо за живота.
А,апропо,на мен са ми казвали,че самата Богородица бди и ме пази.
Май има нещо вярно в случая.
цитирай
5. hloris - Благодаря ти за виждането по въпроса.
24.03.2019 10:56
morskipesni написа:
Да е знаела към какво се стреми, а не да мрънка отпосле и да се обръща на 180 градуса, като види дебелия край.



Човек не е константна величина-независимо от какъв пол е...той непрекъснато се развива и променя...така "израства"
Благодаря все пак за изразеното мнение...свят широк-хора всякакви
цитирай
6. hloris - Благодаря ти,Лекси! :)
24.03.2019 11:01
lexparsy написа:
толкова шумни и дълги, чак докато се приключиш с „катарзиса“ си... и помълчано се запролетиш :-)))
Даже се зачудих дали аз съм го писал това бе Таня... толкова ми хареса :-)
Това просто означава, че си намерила друг начин да бъдеш пак Добра и Споделена и Обичана...
Но!!!
Просто без да си Жертва на други имитиращи любов консуматори :-)

Човек може да задържи толкова любов,колкото изпитва към самия себе си...
Мисля,че и да отдаде в случая.
Мисля също,че в нашия забързан до ненормалност свят човек може да съхрани себе си,своята душевност именно понякога като казва твърдо " не" на това което го заобикаля....особено,ако е изкривено,грозно,пошло.
И ной-вече да се заобикаля с хора,близки до неговата душевност и представи за света....да търси и намира съмишленици.

Хубава неделя,Лекси,и си остани все така позитивен и ведър! :)
Тихички поздравления :-)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2195679
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031