Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2014 20:24 - Ей затова няма пари в бюджета...
Автор: drugi Категория: Бизнес   
Прочетен: 9573 Коментари: 26 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Защото масово се крият данъци и се краде ДДС!!!

Както всички много добре знаем, държавата се "храни" основни от ДДС. И именно затова много хора от "бизнеса" се чудят как да скрият и да не платят ДДС (т.е. да го откраднат). 

Какво представлява ДДС?
ДДС са 20% от цената на почти всяка стока, която би трябвало да си купувате.

Кога се плаща ДДС?
Когато една фирма получи 50 000 лева в рамките на 12 месеца, тя трябва да се регистрира по ДДС и да внася 20% от оборота си в държавата (с което ДДС се плащат почти всички разходи, вкл. и голяма част от пенсиите на майките и бащите ни)

Както и да Ви изглежда на пръв поглед, 50 000 не са чак толкова много за една фирма. Реално, всяка средно голяма квартална бакалия (да не говорим за по-сериозните фирми), завърта по-голям оборот в рамките на една година. 
Т.е. почти всяка фирма трябва да е регистрирана по ДДС и всеки месец да го внася в бюджета.

НО... Оказва се така, че има страшно много фирми, които независимо от стопанската логика, статистиката и т.н. НЕ СА регистрирани по ДДС.
Тези фирми продават продукцията си на същата стойност като другите (които плащат ДДС). Т.е. при нерегистрираните ДДС-то не влиза в бюджета, а отива в джебовете на тарикатите. Образно, житейски и просташки казано - КРАДАТ ГО.

И същите тези, които крадат ДДС-то, се осмеляват да дават акъл, че някой бил окрал държавата и труда на пенсионерите...
Уважаеми нерегистрирани по ДДС търговци, държавата се краде от основната част от Вас - защото Вие не плащате това, което дължите.

И ако се чудите защо няма пари в държавата, отговорът е: защото крадат ДДС-то.

При това не само обикновените търговци, ами и политиците и ...  



Гласувай:
38



1. injir - Най-вече политиците.
29.11.2014 20:36
Най-вече политиците.
цитирай
2. drugi - Политиците, НО
29.11.2014 20:48
Да не забравяме и другите ... ако всеки търговец чинно си внася ДДС-то, вместо да го краде ... ще му даде право да изразява възмущение.
Това, че политиците крадат, не оправдава другите крадци!
цитирай
3. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
29.11.2014 22:46

Много, много неудобен въпрос за народ, който е свикнал да обвинява политиците, но прави подобни неща, които обаче не намира за осъдителни.

Един пример:

Преди време моя позната се оплака заради малкото майчинство. Естествено, получи съдействие от мен – съчувствие, пари и още нещо, което мъжът й не трябва да разбира ..... Но и забележка: напомних й, че нейната свекърва “смуче” от Бюрото за безработни, като в същото време работи без договор. С други думи: хората хем цицат от държавата без да имат право, хем не плащат дoри минимума, който дължат.

Как тогава ще има в хазната? Ами явно не са само политиците и бизнесмените. Много “маймуни има на клона”.

цитирай
4. ard - ДДС от 20% изглежда много??
30.11.2014 01:29
На хранителните стоки не би трябвало да има ДДС или ако има да е 1%, книгите и учебната литература с 0% ДДС, лекарства 0% ДДС и.т.н. Не знам кой е решил ДДС да е толкова висок, както и сам отбелязвате търговците крият ДДС.
цитирай
5. ivanna4ev - Тази причина за да няма пари в бюд...
30.11.2014 02:12
Тази причина за да няма пари в бюджета е според неграмотни държавници и политически шмекери.
цитирай
6. getmans1 - Измамно е, че ако някои стоки се освободят о ДДС или намали ...
30.11.2014 08:46
... това ще промени нещо, след като знам мисленето на нашите търговци.
Тук където живея години наред дребни търговци ни деряха кожите а когато две големи вериги отвориха големи маркети запяха друга песен и точно от нас търсеха съчувствие.
цитирай
7. ferhunde - Понеже тая напомпаната има модерация,
30.11.2014 10:11
ще го пусна на другите постинги.

10:09 - Не ти ли омръзна всяка посредствена ...
Не ти ли омръзна всяка посредствена словесна лимонада като тая да бъде помпана от оня ненормален шериф? Една частичка срам нямаш ли, пак ли се подмокряш на първа?

Коментарът чака одобрение
Постинг: Без подател
Автор на постинга: yotovava
цитирай
8. d3bep - Бате, ти си некакъв идиот фундам...
30.11.2014 10:55
Бате, ти сигурно си некакъв идиот фундаменталист.
Вероятно никога не си плащал данъци. Честно. Я снимай твоята данъчна декларация за 2013 да я видя. Само последната страница, не ме интересуват цифрите. Плаща ти ги данъците някой идиот, който те е наел на работа или някоя счетоводителка за далаверите.

По времето на бай ти Тошо нямаше ДДС, осигуовките бяха по - ниски. Местните данъци и такси бяха около 10 пъти по - ниски. Акцизите бяха незабележими. И пари имаше за всичко. Хората си купуваха жилища, коли и строяха къщи. БЕЗ ДА ВЗЕМАТ КРЕДИТ! Имаше безплатно здравеопазване и образование и пак оставаха пари. С които държавата строеше пътища и заводи.
Сега съдирате десет кожи и нищо насреща, все не ви стига!

Некак си, кога ще поставиш въпроса, какво се случва със стотина милиарда приходи(основно от такси и от данъци) всяка година, в общини и държава. Защо няма нищо насреща. Какво ще се случи с 13 милиарда дълг, които никой не иска.
Не. Според тебе магаретата можело още да се натоварят, това било решението.
Държавен служител ли си?

Бакалиите хукнал да гони идиота. Всъщност това, което гониш, ако не си пълен икономически бастун(какъвто вероятно си), означава просто че си враг на България. Повечето ГЕРБаджии сте такива, предатели. Бакалиите това което правят, не е да не плащат данъци, а да не влизат в цикъла на ДДС, където веднага трябва да затворят, щото стават невъзможни за конкуриране с офшорките на карфур. И това, което правят, не е незаконно и също не им е евтини - правят си по няколко фирми.
Защо не искат по ДДС. Я си направи сметката.

А що не подгониш на Бате ти Бойко офшорките баце, интересуваш ли се моловете на ГЕРБ колко данъци изобщо дължат и колко плащат. Известно ли ти е, че на Мол и Бакалия данъкът е само ПРИВИДНО равен като цифра. Реално на малките се удържа между 30 и 40 % от оборота, и ти им искаш още 20, на гоелмите се удържа между 5 и 10% и за теб всичко им е наред.
На големите освен това ДДС би се връщало, на малките почти никога не се. Но големите работят сам ос външни производители. Да те подсетя ли защо? Сигурен съм че и да те подсетя, нема се сетиш.
цитирай
9. bojinkata - И какво правим???????????????...
30.11.2014 11:54
И какво правим???????????????????????????????????????????Пак си ги избираме едни и същи!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
10. viva1122 - Ще го кажа така
30.11.2014 12:34
- рибата се вмирисва от главата
цитирай
11. ok3223 - не само офшорките и моловете, монополите ... СА
30.11.2014 12:38
ПРИЧИНА ДА НЯМА ПАРИ В ДЪРЖАВНИЯ БЯДЖЕТ. Основният виновник да няма пари в бюджета е ПЛОСКИЯТ ДАНЪК, КОЙТО ПЪЛНИ ДЖОБОВЕТЕ НА ТАКА НАРЕЧЕНИЯ БИЗНЕС С МИЛИАРДИ "ИКОНОМИСАНИ" ЛЕВЧЕТА.
ПЛОСЪК ДАНЪК НЯМА В НИТО ЕДНА ДЪРЖАВА В ЕС, САМО В БЪЛГАРИЯ.
навсякъде ДАНЪКА Е ПРОГРЕСИВЕН КАТО С НАРАСТВАНЕ НА ПЕЧАЛБАТА НАРАСТВА И ДАНЪКА ВЪРХУ НЕЯ.
ПРОГРЕСИВНО ПОДОХОДЕН ДАНЪК, КАТО ЗА ПЕЧАЛБИ НАД МИЛИОН ВЪВ ФРАНЦИЯ, ДАНЪКА ДОСТИГНА ДО 75% ОТ ПЕЧЕЛБАТА, ЧИСТАТА ПЕЧАЛБА.
Няма страна в ЕС, в която този данък да е под 30 - 40%. Той в основата на бюджетната политика на ЕС, и помага най-много за пълненето на бюджетите на всички страни.
цитирай
12. ferhunde - Всеки постинг, в който е коменти...
30.11.2014 14:08
Всеки постинг, в който е коментирал . tutankhamon661, е напомпан от него. Че лудостта му няма граници, е ясно, но се чудя как авторът не го е срам да го помпят и да стои на първа? От групичката на оня луд всички са явно един дол дренки.
цитирай
13. drugi - ok3223
30.11.2014 15:52
Имаш типичното мислене на завистлив робовладелец.
Не те притеснява, че разни хора крият/крадат данъци.
Ти искаш тези, дето работят и са честни към държавата да плащат повече...
цитирай
14. drugi - дзвер
30.11.2014 15:54
Или както там се зовеш. Плащам доата повече данъци, отколкото си представяш.
цитирай
15. d3bep - Или както там се зовеш. Плащам доата ...
30.11.2014 16:07
drugi написа:
Или както там се зовеш. Плащам доата повече данъци, отколкото си представяш.

Е аз си го представих много ясно, даже ти го писах.
Има разбира се и крадци, "бизнесмени" на държавна хранилка, на които им е добре, каквито и данъци да плащат конкурентите им ,които с труд си изкарват хляба.

Каот цял оочевидно отговорът ти издава немощ. Кой чакаш да ми отговори. Тутанкамон? Или някой от 60-те клонинга с гласовете?
цитирай
16. breeze - Грешиш
30.11.2014 17:07
Не се регистрират малките фирми защото не могат да оцелеят. Много малки фирми фалираха. Прагът за ДДС тр. да бъде над 100 - 200 хиляди лв. Данъците са непосилни за 50,000 лв годишен оборот... Сега ще проверя коментарите и ако имам съмишленици значи наистина не си прав.
цитирай
17. ferhunde - Да помпиш свои постинги - донякъде е нормално. И да си гласуваш със 150 те клонинга.
30.11.2014 17:22
d3bep написа:
drugi написа:
Или както там се зовеш. Плащам доата повече данъци, отколкото си представяш.

Е аз си го представих много ясно, даже ти го писах.
Има разбира се и крадци, "бизнесмени" на държавна хранилка, на които им е добре, каквито и данъци да плащат конкурентите им ,които с труд си изкарват хляба.

Каот цял оочевидно отговорът ти издава немощ. Кой чакаш да ми отговори. Тутанкамон? Или някой от 60-те клонинга с гласовете?



Но да помпиш такива като тоя или йотова, или пискова, или вмир е белег за остра психоза. Уви, няма лечение за тоя.
цитирай
18. tutankhamon661 - d3bep
30.11.2014 17:34

Ти ли говориш за профили бе, Многопрофилен Неграмотник?

Ти си живото доказателство, че по времето на комунизма всеки тъпанар е можел да се накичи с фалшива диплома. Къде са ти знанията, бе? Колко книги си прочел през живота си?

Но ми отговори през Ферхунде, която също е твой профил.

цитирай
19. tutankhamon661 - ferhunde
30.11.2014 18:22

Я пак излъжи, че съм ти сложил минус, Тъпанар Скапан! За разлика от теб аз не си губя времето с подобни простотии.

Но ти добре правиш. Обикаляй, кликай ... ха-ха .... После се чуди откъде са посещенията, ха-ха .... Загря ли? Hе вярвам. Ще ми свършиш още работа. Да, ще те употребявам, както се полага на червените глупаци. A ти ще ми служиш покорно, вярвайки че ми правиш мръсотия.

цитирай
20. drugi - Лукс
30.11.2014 18:27
Ако се вгледаме в белезите на лукса у собствениците на "малките" фирми, ще установим, че си позволяват доста повече неща, например, от своите английски "коплеги": хубави коли, скъпа битова техника, скъпи почивки и екскурзии.
Тези фирми фалират, защото е невъзможно едновременно да поддържаш висок стандарт и да си плащаш данъците.
Т.е. луксът, който приемат за даденост,. си го плащат с парите от крадени данъци.
цитирай
21. olivie - Селска разправия на тема данъци
30.11.2014 18:37
От цялата статия е вярно само, че... впрочем нищо е е вярно. ДДС БИ ТРЯБВАЛО да се плаща САМО от крайният потребител. Всеки търговец по веригата го плаща, но и си го тегли от държавата като продаде стоката, ако е регистриран по ДДС. /с една дума това е стмул за регистрация, дори да нямаш 50000 оборот/ Преди имаше вой, какво става, ако някой по веригата не плати ДДС, а предният си го изтегли. Ми...нищо - нали следващият пак го плаща, начислява и тегли... до нашего брата, който само го плаща, а го натеглят бюджетно. Питате как се краде тогава и дали може да се краде, след като точно социалистите искат да го бранят с кръвта си? За целта трябва да имаш трансгранични "канали" - да изнесеш нещо по документи НО на своя офшорка, която да си изтегли ДДС-то от държавата, /нали не е от държава-членка на ЕС и не попада под регулациите на общността.... Ако това е зърно и имаш нужните хора, то и земята, с която си участвал по програма може да е фантом. Това е обаче по - съвременен вариант. При старият се играеше със силозната база, умишлено държана по - малка от "рекордните" добиви и за това продавахме евтино, а напролет купувахме скъпо зърно. Играта с кухите обеми на стъкло и захар е подобна - там се местят едни виртуални пари във верига от свързани фирми, ама всяка от тях не пропуща да дои ДДС. Предполагам и с лекарствата е сащото, че да са по - евтини всъседните страни, а тук по - скъпи. С еленергията също, и т.н. и т.н. И всичко това върви с години, докато не станат мнго маймуните на клона, или са станали много алчни, или пирамидата е достигнала максимален размер. Е, те това е причината ДДС-то да е толкова скъпо за някои. Повярвайте, и 8-те милиарда планиран дълг за догодина няма да ги заситят.
цитирай
22. zar1969 - ПРИЧИНА ДА НЯМА ПАРИ В ДЪРЖАВНИЯ ...
30.11.2014 18:39
ok3223 написа:
ПРИЧИНА ДА НЯМА ПАРИ В ДЪРЖАВНИЯ БЯДЖЕТ. Основният виновник да няма пари в бюджета е ПЛОСКИЯТ ДАНЪК, КОЙТО ПЪЛНИ ДЖОБОВЕТЕ НА ТАКА НАРЕЧЕНИЯ БИЗНЕС С МИЛИАРДИ "ИКОНОМИСАНИ" ЛЕВЧЕТА.
ПЛОСЪК ДАНЪК НЯМА В ЕДНА ДЪРЖАВА В ЕС, САМО В БЪЛГАРИЯ.
навсякъде ДАНЪКА Е ПРОГРЕСИВЕН КАТО С НАРАСТВАНЕ НА ПЕЧАЛБАТА НАРАСТВА И ДАНЪКА ВЪРХУ НЕЯ.
ПРОГРЕСИВНО ПОДОХОДЕН ДАНЪК, КАТО ЗА ПЕЧАЛБИ НАД МИЛИОН ВЪВ ФРАНЦИЯ, ДАНЪКА ДОСТИГНА ДО 75% ОТ ПЕЧЕЛБАТА, ЧИСТАТА ПЕЧАЛБА.
Няма страна в ЕС, в която този данък да е под 30 - 40%. Той в основата на бюджетната политика на ЕС, и помага най-много за пълненето на бюджетите на всички страни.

цитирай
23. raders - Не само това е причината /не само ...
30.11.2014 18:59
Не само това е причината /не само пенсионери и социално слаби/. Имаме в парламента 240 търтея, а може да са поне наполовина и, изобщо, на държавна хранилка са огромен брой търтеи, от които ползата е никаква. Единствено, което правят е да сучат и крадат. По тези причини на много хора не им се ще да плащат данъци.
цитирай
24. d3bep - До Tutankamon6661
30.11.2014 21:12
Тутане...
Откак ме няма тука, или си взел да дишаш нещо много силно, или си се поболял, за което адски много ми е жал...

Ти помниш ли кой съм аз бе майна. Четеше блога ми редовно. Аз имам спомен, че ти беше един от първите, купили си моята книга, а сега ме питаш дали АЗ съм чел книги през живота си. Пак добре, че знаеш че имам диплома, ма откъде го знаеш. Пише го само на гърба на книгата ми.

Вземи се в ръце, момче. И не, на мен не ми трябват 100 акаунта за да излеза насреща на 2-3 трола. Ако имах 100 акаунта, този постинг щеше вече да е станал нечетим дор ии с 1000 гласа плюс.
Нещо много ме подценяваш.

както и да е.
цитирай
25. drugi - Ок3223, не става само с профили, трябва и ... аргументи
30.11.2014 22:10
А с тия комунистически лозунги не можеш да очакваш някой да те погледне сериозно. Независимо от колко места ги пускаш :)
цитирай
26. tutankhamon661 - d3bep
30.11.2014 23:04
Аз да съм купувал твоя книга? Това майтап ли е?
Книги от български автори не купувам, освен ако не са ми много близки и имам специална причина да го направя.

Имаш диплома, но купена. Знам още много "златки" като теб.

А иначе, да - стори ми се интересен отначало. После разбрах многопрофилните ти игрички и промених мнението си. Особено след като си позволи да ме псуваш и видях, че злобата и лъжата са водещи при теб.

Теб ли да те няма, бе? Hе си излизал от Blog.bg – само профилите сменяш.
Нещо много нагло ми говориш като се имам предвид, че си мухльо, който се напикава от един шамар.

Боклук!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2083887
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол